İdman
Onu lağa qoydular – Məhsullarını reklam etdilər
Uruqvay – İtaliya qarşılaşmasında Suaresin Kellinini dişləməsi bütün dünyada böyük əks-səda doğurub.
Publika.az xəbər verir ki, qlobal korporasiyalar Suareslə əməkdaşlığa hazır olduqlarını bildiriblər.
Artıq “Twitter”də “MakDonalds” restoranlar şəbəkəsinin Uruqvay filialı belə yazıb: “Luis, əgər çox acsansa, gəl Biq-Mak ye”.
“Trident” saqqızının istehsalçısı isə idmançıları çeynəməməyi tövsiyə edib: “Trident çeynəyin, futbolçuları yox”.
Amerikanın burger istehsalçısı “Whataburger” dişləməyin həqiqi üzünü açıb: “Əgər Suares oyundan qabaq bizim burgerlərin dadına baxsaydı, o, belə ac olmazdı”.
“Whole Food Market” isə yazıb: “Bu, sənin naharın ola bilərdi. İtalyan bifşteks qanadlarla”.
“TGİ Fraydis” isə öz məhsullarını bu yumorla reklam edib: “Belə demək mümkünsə, Uruqvay qələbəyə qədər çox ac olub”.
“Cinnamon Toast Church” şirniyyatlar şəbəkəsi yazıb: “Əgər şəkər və darçından hazırlanmısansa, dişləməyə icazə verir”.
“Snikers” “tvitter”də yazıb:”Hey, Suares, gələn dəfə ac olanda, Snikers ye”.
“Listerine” gigiyena məhsullarının istehsalçısı yazıb:”İtaliyalını dişləməzdən öncə, ağzınızı yaxalamağı tövsiyə edirik”.
Camalə
-
Region09:06
I Aram Ərdoğana cavab verdi: Unutmayın ki...
-
Nəqliyyat08:32
Bu yollarda tıxac var - SİYAHI
-
MDB08:17
Generalın və ailəsinin əmlaklarının üzərinə həbs qoyuldu
-
ABŞ08:05
Rusiya nüvə başlığı daşıya bilən peyk hazırlayır - ABŞ
-
Nida Xəbər 07:50
Peter Siyartonun Azərbaycana rəsmi səfəri başladı
-
Sağlamlıq07:10
Yabanı halda bitən bu bitki xərçəng hüceyrələrini 48 saatda məhv edir!
-
İdman06:40
Bellinqem bu gözəllə münasibətə başladı - FOTOLAR
-
Ekopublika.az06:10
Bakıda taksi qiymətləri BAHALAŞDI - SƏBƏB