Qırmızı.az
Ekspert: “Bu dəyişiklik DYP-yə yeni səlahiyyət vermir”
"«Yol hərəkəti haqqında» Qanunun 85-ci maddəsinə edilən dəyişiklik bu gündən qüvvəyə minir. Söhbət DYP-nin dayanma barədə tələbini yerinə yetirməyən nəqliyyat vasitəsinin hansı hallarda təqib edilə bilməsindən gedir.
Qeyd etmək istəyirəm ki, burada hər hansı səlahiyyətdən söhbət getmir, bu sırf düzəlişdir. Hətta bu düzəlişdə ciddi bir səhvə də yol verilib".
Publika.az-ın məlumatına görə, bu sözləri «Digesta» firmasının direktoru Ərşad Hüseynov deyib.
Ölkəmizdə bütövlükdə polisin, o cümlədən DYP-nin fəaliyyətini tənzimləyən əsas normativ akt «Polis haqqında» Qanundur. 1999-cu ildən qüvvədə olan bu Qanunun “Yol hərəkəti təhlükəsizliyinin təmin edilməsi sahəsində polis əməkdaşının hüquqları” adlanan 20-ci maddəsi bütövlükdə DYP-nin səlahiyyətlərini müəyyən edir. 20-ci maddənin 9-cu bəndində qeyd olunub ki, yol hərəkəti təhlükəsizliyinin təmin edilməsi sahəsində polis əməkdaşının (yəni DYP əməkdaşının) nəqliyyat vasitəsini idarə edən şəxsin və onunla birlikdə olan sərnişinlərin cinayət törətdiyi və ya törədilməsində şübhələnilməsi haqqında dəqiq məlumatı olduqda, habelə nəqliyyat vasitəsinin idarə olunması ilə cinayət törədilməsinə real təhlükə yarandıqda nəqliyyat vasitəsini təqib etmək hüququ var.
«Polis haqqında» Qanunun 20-ci maddəsi ilə müəyyən olunan
səlahiyyətlərin DYP-də icra olunmasının təfərrüatlarını isə DİN
kollegiyasının qərarı ilə təsdiq olunmuş “Yol-patrul xidməti
haqqında” Təlimat təsbit edir. Bu Təlimatın 7.33-cü bəndində
bildirilir ki, nəqliyyat vasitəsini idarə edən şəxsin və onunla
birlikdə olan sərnişinlərin cinayət törətdiyi və ya törədilməsində
şübhələnilməsi haqqında dəqiq məlumat olduqda, habelə YPX
inspektorunun nəqliyyat vasitəsinin dayandırılması tələbini yerinə
yetirməyən sürücü öz hərəkətləri ilə insan həyatına və sağlamlığına
real təhlükə yaratdıqda nəqliyyat vasitəsi təhlükəsizlik şərtlərinə
əməl edilməklə onun təqib olunmasına icazə verilir. Bu halda YPX
inspektoru əvvəlcə DYP orqanının vəzifəli şəxsinə radio-cihaz
vasitəsi ilə məlumat verməlidir.
Həmin Təlimatın 5.15-ci bəndində isə göstərilib ki, sürücü öz
hərəkətləri ilə insan həyatına və sağlamlığına real təhlükə
yaratdıqda, nəqliyyat vasitəsini dayandırmaq barədə YPX
inspektorunun tələbinə tabe olmadıqda və onun saxlanılmasına başqa
imkan olmadıqda məcburi dayandırma vasitələrindən (kirpi, stasionar
postlarda yerdən çıxan avtomatik idarə olunan çəpər) istifadə
olunmasına icazə verilir.
İndi isə bu gün qüvvəyə minən dəyişikliyə, yəni “Yol hərəkəti
haqqında” Qanunun 85-ci maddəsinin 2-ci bəndinin “Qeyd” hissəsinin
dördüncü cümləsinin yeni redaktəsində göstərilir ki, nəqliyyat
vasitəsinin qanunsuz ələ keçirilməsi (qaçırılması) və ya sürücünün
cinayət törətməkdə şübhəli olması barədə dəqiq məlumat olduqda,
yaxud nəqliyyat vasitəsinin sürücüsü öz hərəkətləri ilə insan
həyatına və sağlamlığına real təhlükə yaratdıqda, nəqliyyat
vasitəsinin dayandırılması tələbini yerinə yetirməyən sürücünün
nəqliyyat vasitəsi təhlükəsizlik şərtlərinə əməl edilməklə və
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının yuxarı vəzifəli şəxsinə
radio-cihaz vasitəsilə məlumat verilməklə təqib edilə bilər, həmin
nəqliyyat vasitəsinin dayandırılmasına başqa imkan olmadıqda isə bu
məqsədlə məcburi dayandırma vasitələrindən istifadə edilə
bilər".
Ekspert bildirib ki, istinad edilən 3 normativ aktın müvafiq müddəaları təhlil edilərkən, DYP-yə nəqliyyat vasitələrinin təqib edilməsi ilə bağlı yeni səlahiyyətin verilmədiyi, yaxud mövcud səlahiyyətin genişləndirilmədiyi aydın olacaq.
“Amma bu təhlildən yeni dəyişiklikdə ciddi səhvə yol verildiyi
görünür. İlk 2 qanunvericilik aktından fərqli olaraq, yeni
dəyişiklikdə nəqliyyat vasitəsində olan sərnişinlərin cinayət
törətdiyi və ya törədilməsində şübhələnilməsi haqqında dəqiq
məlumat olduqda təqibə yol verildiyi unudulub. Bunun hərfi
mənasından belə çıxa bilər ki, sürücü özü heç bir cinayət
törətməyibsə, lakin onun sərnişinləri terrorçu olsalar da, təqib
yolverilməzdir. Aşkar yanlışlıq göz qabağındadır. İlk 2
qanunvericilik aktından fərqli olaraq, yeni dəyişiklikdə nəqliyyat
vasitəsinin qanunsuz ələ keçirilməsi (qaçırılması) ayrıca
göstərilib. Xatırladıram ki, Cinayət Məcəlləsini 185-ci maddəsinə
əsasən, bu əməl (nəqliyyat vasitəsinin qaçırılması) də cinayətdir.
Məsələnin belə qoyulduğunu görən bir “ağıllı” deyə bilər ki, madam
ki, təqibə əsas verən cinayətlərdən biri olan nəqliyyat vasitəsinin
qaçırılması ayrıca göstərilib, onda zəhmət çəkin təqib üçün əsas
olan bütün cinayətləri sadalayın, yoxsa, başqa cinayətlər üçün
təqib qanunsuzdur. Yenə də məsələnin yersiz qəlizləşdirildiyi və
yanaşmadakı məntiqsizlik göz önündədir”.
Ə.Hüseynovun sözlərinə görə, təqib söhbətində nəinki yeniliyin olmadığını, əksinə qanunvericiliyin qəlizləşdirildiyini görürük. Belə qəlizləşmə də qanunvericilik texnologiyasındakı səhvdən irəli gəlir:
“Bugünkü dəyişikliyin edildiyi 85-ci maddənin “Yol hərəkəti haqqında” Qanunun tənzimləmə predmetinə heç bir aidiyyəti yoxdur. Bu maddə müxtəlif qanunlardan (“Polis haqqında” Qanundan, İnzibati Xətalar Məcəlləsindən, hətta Konsulluq Nizamnaməsindən və s.) götürülmüş, özü də bəzən yarımçıq, ziddiyyətli şəkildə bir yerə yığılmış müddəalardan ibarətdir. Bu maddəni və həmin Qanunun 83, 84, 85-1-ci maddələrini təcili olaraq “Yol hərəkəti haqqında” Qanundan çıxarmaq lazımdır ki, belə anlaşılmazlıqlar olmasın.
Maraqlananlar üçün isə bir daha qeyd etmək istəyirəm ki, dayanma barədə göstərişə tabe olmayan nəqliyyat vasitəsini təqib etmə ilə bağlı məsələ əvvəl necə idisə, elə də qalır. Qanun belə nəqliyyat vasitəsini yalnız 2 halda təqib etməyə icazə verir: 1) nəqliyyat vasitəsini idarə edən şəxsin və onunla birlikdə olan sərnişinlərin cinayət törətdiyi və ya törədilməsində şübhələnilməsi haqqında dəqiq məlumat olduqda; 2) nəqliyyat vasitəsinin idarə olunması ilə cinayət törədilməsinə real təhlükə yarandıqda.
Digər hər hansı vəziyyət, o cümlədən sürücünün törətdiyi heç bir inzibati xəta (yəni adi qayda pozuntuları: svetoforun göstərişinə tabe olmama, sürət rejimini, ötmə qaydalarını pozma, qoşa xətti tapdalama və s.), hətta real qəzaya gətirəcək təhlükəli manevrlər edilmədiyi halda sərxoş vəziyyətdə nəqliyyat vasitəsini idarə etmə də təqib üçün əsas ola bilməz. Belə hallarda dayanma barədə göstəriş vermiş DYP əməkdaşı qanunvericiliyə uyğun raport tərtib etməli və onun əsasında tabe olmayan sürücünün inzibati məsuliyyətə cəlb edilməsi təmin olunmalıdır”.
Ekpsert sürücülərə DYP əməkdaşının dayanma barədə göstərişinə riayət etməyi tövsiyə edib. Çünki belə göstərişə riayət etməmə İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 151.3-cü maddəsinə əsasən 80 manat cərimə və 4 cərimə balının tətbiqi ilə nəticələnəcək.
Gülxar
-
Hadisə08:07
Qızı ilə Kürdə batan atanın meyiti TAPILDI
-
Magazin106:16
Əməkdar artist: “Oğlumun vəfatından sonra yatmıram”
-
Kriminal03:30
Sumqayıtda DƏHŞƏT: oğul ata-anasını qətlə yetirdi - YENİLƏNDİ
-
Magazin202:22
Məşhur model çimərlikdə çılpaq pozalar verdi - FOTO
-
Nəqliyyat01:00
ŞOK İDDİA: Dubayda su altında qalan avtomobillər Azərbaycana gətirilə bilər - VİDEO
-
Magazin100:45
“Səhvlərinizin əllərindən öpün”
-
MDB00:30
Azərbaycanlı milyarder Rusiyanın ən zəngin adamı oldu
-
Qoroskop00:15
Günün ULDUZ FALI: münasibətlər gərginləşə bilər