• USD 1,7339 0,00% EUR 1,8516 0,00%
    • GBP 2,1859 0,00% RUB 0,0272 0,00%

“Xəzər” TV hansı şəbəkələşmənin əlindədir? - Təsisçinin mövqeyi

“Xəzər” TV   hansı şəbəkələşmənin əlindədir? - Təsisçinin mövqeyi

Son günlər bəzi mətbuat orqanlarında “Xəzər” TV-nin “nurçu şəbəkəsi”nə aid olması ilə bağlı yayılan xəbərlərə televizyanın təsisçisi Asəf Hacıyev sərt reaksiya verib. “Xəzər” TV 2007-ci ilin oktyabrında, radionun isə 2008-ci ilin may ayında yarandığını bildirən Asəf Hacıyev istər televiziya, istərsə də radionun təsisçilik hüququ yalnız ona məxsus olduğunu bildirib.

Bu barədə AZADİNFORM-un sualına cavablandırarkən “Xəzər” TV-nin təsisçisi Asəf Hacıyev deyib.A.Hacıyev bildirib ki, televiziya yaranan zaman “Samanyolu” TV-nin Azərbaycan nümayəndəliyinin texniki avadanlıqlarını dəyəri ödənilməklə alıblar: “İşçilərin peşəkarlığını nəzərə alıb əmək müqaviləsi əsasında onların bəzilərini “Xəzər” TV-də və eyni adlı radioda işə götürdük. Hamı kimi onlar da əmək müqaviləsi ilə çalışır və əmək haqqı alırlar.”

A.Hacıyev əlavə edib ki, yarandığı gündən bu vaxtadək TV-yə və radioya kadrların yerləşdirilməsindən tutmuş, proqram və verilişlərin yayımına qədər şəxsən özü nəzarət edir.

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR