• USD 1,7369 +0,17% EUR 1,8625 -0,14%
    • GBP 2,1995 -0,47% RUB 0,0272 +0,37%

Ayaqları seksual göstərən fiziki məşqlər - FOTOLAR

Ayaqları seksual göstərən fiziki məşqlər - FOTOLAR

Artıq çəkidən xilas olanda çox vaxt bədənin həcmi heç də lazım olan nahiyələrdə azalmır. Necə etmək olar ki, piylər bədənin məhz istənilən nahiyələrində ərisin? Əlbəttə, mümkün olmayan heç nə yoxdur, lakin bunun üçün bir qədər əziyyət çəkmək lazımdır. Həm də bu zaman təkcə pəhriz kifayət etmir, xüsusi fiziki məşqlər də tələb olunur. Ayaqları arıqlatmaq üçün təyin olunan pəhriz özündə fiziki məşqləri, müxtəlif proseduraları və təbii ki, balanslaşdırılmış qidalanmanı birləşdirir.

Rasiona mütləq meyvə və tərəvəzlər daxil edilməlidir. Onların tərkibindəki antioksidantlar sərbəst radikalların təsirini neytrallaşdırır. Ona görə də, yağ, qızardılmış yeməklər, konfet və biskvitlərin qəbulu məhdudlaşdırılmalıdır. Pəhrizdə yalnız müəyyən qədər yağlı balıqla qidalanmağa icazə verilir. Yağlı balıq omeqa-3 turşusu ilə zəngin olduğuna görə damarlarda tıxanmaya səbəb olmur. Rasionda mütləq A və C vitaminləri, həmçinin kaliumla zəngin qidalara yer verilməlidir: Məsələn, çiyələk, kivi, qırmızı bibər, kök, kahı, kələm, mal qaraciyəri, göy soğan, portağal, kartof, banan və s. Qan dövranının stimulə edən və bununla da orqanizmdə maye durğunluğunun qarşısını alan acı qidalara, məsələn, sarımsaq, çili bibəri, zəncəfil və s. icazə verilir. Pəhriz qidaları siyahısında yağsızlaşdırılmış yoqurt, soya və buğda toxumları xüsusi yer tutur. Həmin qidaların tərkibi kalsium və maqneziumla zəngin olduğundan əzələlərə müsbət təsir göstərir və onların düzgün qurulmasına kömək edir və bu, pəhriz və fiziki məşqlərin birgə edilməsi zamanı çox vacib rol oynayır.

Hollivud məşhurları arıqlamaq üçün tanınmış məşqçi Harli Pasternaka müraciət edirlər. Məşqçi ayaqları daha daha seksual göstərə bilmək üçün 5 hərəkəti yerinə yetirməyi tövsiyə görür. Daha gözəl və daha əzələli ayaqlara sahib olmaq üçün bu hərəkətləri həftədə ən az 2 dəfə etmək, gündə 30 dəqiqə qaçmaq lazımdır. Tabloid.az “Mynet.com” saytına istinadən xəbər verir ki, bu hərəkətlər yağları daha tez əritməyə və əzələləri gücləndirməyə kömək edir.

1-ci hərəkət: Ayaqları və qolları çiyin bərabərində yanlara açın. Sol ayağınızı geriyə tərəf əyin və çarpaz olaraq sağ ayağın arxasına qoyun. Bu zaman sağ qolunuzu yana tərəf uzadın və sol qolu sağa tərəf aparın. Daha sonra bu hərəkəti o biri tərəfdə təkrarlayın. Hər bir tərəfdə 20 dəfə təkrarlayın.

2-ci hərəkət: İki ayağınızı çiyin bərabərində açın və dizləri azca bükün. Əllərinizə 2 kq-lıq ağırlıq alın. Nəfəs alın və ombanızı arxaya, geriyə çəkin. Qolları yavaşca ayaqlara tərəf endirin. Yavaşca qalxın və başlanğıc vəziyyətinə gəlin. Bu hərəkəti 20 dəfə təkrarlayın.

3-cü hərəkət: Ayaqları çiyin bərabərində yanlara açın. Qolları da yuxarı qaldırın. Daha sonra çömbəlin və qollarınızı aşağı salın. Bu hərəkəti də 20 dəfə təkrarlayın.

4-cü hərəkət: Üzü üstə yerə yatın və dirsəkləri yerə qoyaraq əllərinizi öndə birləşdirin. Daha sonra sol ayağınızı sağ topuğun üzərinə qoyun. Dizlərinizi bükün və sağ ayağınızı işlədərək sol ayağı ağırlıq kimi yerdən qaldırın və endirin. Daha sonra eyni hərəkəti o biri ayaqla təkrar edin. Bu hərəkəti də 20 dəfə təkrarlamaq lazımdır.

5-ci hərəkət: Buna “körpü” hərəkəti deyirlər. Qolları yana açaraq uzanın. Ovuc içlərini yerə basın və dizləri bükün. Bu hərəkət ayaqdan başqa, qarın və omba əzələlərini də gücləndirir. Gövdəni düz saxlayaraq çiyindən dizlərə qədər bədəninizi yuxarı qaldırın. Bədəninizi 25 saniyə yuxarıda saxlayın. Bu hərəkəti 3 dəfə təkrarlayın.

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR