• USD 1,7339 0,00% EUR 1,8651 +1,90%
    • GBP 2,2098 +0,44% RUB 0,0271 +0,37%

Sinəni təbii yolla böyüdən qidalar

Sinəni təbii yolla böyüdən qidalar

Qadən hər bir şeydə mükəmməl olmaq istəyir. Bu mükəmməlliyin səbəbi isə kişilərin gözünə gözəl görünmək istəyindən qaynaqlanır. Və təəssüf ki, ana təbiət bütün qadınlara bu gözəlliyi bəxş etmir. Lakin təbiət olduqca səxavətlidir. Onu bəzi qaydalara əməl edərək, təbii yollarla özünüz də qazana bilərsiniz. Əgər sinənizdən məmnun deyilsinizsə, ətrafınızda olan qadınlar kimi arzulanan və dolğun sinələrə malik olmaq istəyirsinizsə, bu zaman aşağdakı məsləhətlərə əməl edin.

Böyük sinələrə sahib olmaq günümüzdə elm və texnologiyanın təmin etdiyi imkanlar sayəsində mümkündür. Daha dəqiq desək bu, estetik cərrahiyyə yolu ilə aparılır. Sallanma şikayəti olanlarda isə silikon sinə protezləri və sinə böyütmə əməliyyatı yerinə yetirilir.

Süd vəzi toxumasının forması və böyüklüyü genetik baxımdan və müxtəlif hormonların təsiri ilə müəyyən edilir. Lakin sağlam həyat üçün bu məsələdə də balanslı qidalanma vacibdir. Tabloid.az xarici mətbuata istinadən sinəni təbii yollarla böyüdən qidaların siyahısını təqdim edir:

• Süd məhsulları böyük sinələr üçün təsirlidir. Bir gün soya südü, digər gün soya pendiri istifadəsi düzgün hesab olunur.

• Toyuğun döş əti döş böyüməsini sürətləndirir.

• Kətan toxumu, arpa döş böyüməsinə, günəbaxan, balqabaq və cirə toxumları isə döşlərdəki inkişafa təsir göstərir.

• Lobya, gül kələmi, brokoli, çuğundur, xiyar, kök, pomidor, göbələk, Brüsel kələmi, mərcimək, kərəvəz, yaşıl paxla, soğan, noxud, göy noxud da sinənin böyüməsində effektlidir.

• Daha dolğun sinələr üçün alma, gilas, şaftalı, üzüm, armud kimi meyvələrin günlük qida rasionunda tez-tez istifadəsi bu məsələdə çox effektli olur.

• Buğda məmulatları, qəhvəyi düyü, buğda toxumu, cücərmiş paxla, zeytun, quru ərik, yulaf əzməsi sinə sağlamlığı üçün faydalıdır.

• Razyana, çovdar, mixək, zəncəfil, Hindistan zəfəranı qarışığının az miqdarda istifadə edilməsi sinə ölçüsünü artırmağa kömək edir.

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR