Xəbərlər - Publika.az
Bizi izləyin

Maraqlı

Yaponların heyrətamiz TƏRBİYƏ ÜSULLARI: uşaqları böyük şəxsiyyətə çevirən METODLAR

Yaponların uşaq tərbiyəsinə qarşı xüsusi yanaşması sayəsində onlar heç vaxt ərköyünlük etmirlər.

Yaponiya mədəniyyəti və həyat tərzi ilə dünyada seçilən ən maraqlı ölkələrdən biri sayılır. Yaponların zəhmətkeşliyi, onların mətanəti, intizamlılığı və təbiətə qayğıkeş münasibəti hər kəsə məlumdur.

Publika.az bu yazıda oxucuları yaponların başqa bir diqqətəlayiq xüsusiyyəti - uşaq tərbiyəsinə özünəməxsus yanaşması ilə tanış edib.

Gündoğar ölkəsinə gələnlər yaponların müxtəlif nəsillər arasındakı qarşılıqlı anlaşmasına heyran qalır. Uşaqlar - itaətkar və ağıllıdır, böyüklər adekvat, nənələr və babalar isə qayğıkeşdir, amma onlar nəvələrini ərköyünlüyə öyrətmirlər. Belə yekdilliyin səbəbi uşaqların xüsusi tərbiyə sistemi əsasında yetişdirilməsidir və bu ənənənin kökləri uzaq keçmişə gedib çıxır.

Əsrlər əvvəl Yaponiyada analar işi ilə uşaqların tərbiyəsini birləşdirdi. Onlarda heç bir uşaq bağçası və ya anası işdən gələnə qədər evdə oturub nəvələrinə dayəlik edən nənələr olmayıb. Odur ki, ana harada olurdusa, uşaqları da özü ilə birlikdə ora aparırdı. Hətta qadın tarlaya gedəndə də uşağı parça ilə kürəyinə bağlayırdı. Bu zaman o, körpə ilə daim ünsiyyət qurur və ona gördüyü işlərdən danışardı. Təəccüblü deyil ki, belə uşaqlar danışmağı, yeriməyi və oxumağı tez öyrənərdi.

Bu zaman körpə bütün həyatı proseslərdə (iş, istirahət, gəzinti) iştirak edir, onun üçün dünyanı öyrənmək və inkişaf etmək daha asan olurdu. Təəccüblü deyil ki, yaponlar indi uşaqlarını bu ənənə əsasında yetişdirməyi üstün tuturlar. Ananın hara getməsindən asılı olmayaraq, körpə hər zaman onun yanındadır – ya qucağında, ya kürəyində, ya da əlindən tutub yavaş-yavaş onunla yanaşı gedir.

Yapon anaları ümumiyyətlə, uşağın 3 yaşına qədər analıq məzuniyyətinə çıxır. Ölkədə bağçalar olmasına baxmayaraq, körpəni onlara vermək ayıb hesab olunur. Nənə ilə babanın da körpəyə dayəlik etməsi müsbət qarşılanmır. Uşağın üç yaşı tamam olduqdan sonra uşaq bağçasına göndərilir.

Bağçada da, evdə də uşaqlara duyğulara həssas olmağı öyrədirlər. Özü də yalnız özlərinə qarşı deyil, digər insanlara, heyvanlara, hətta cansız obyektlərə də diqqət yetirməyin vacibliyini izah edirlər. Məsələn, uşaq oyuncaq maşını və ya hər hansı digər oyuncağını sındıranda, ana onu tənbeh edib oyuncağı əlindən almayacaq, amma mütləq bildirəcək ki, o, bu hərəkəti ilə maşını incidir.

Elə düşünmək lazım deyil ki, uşağın təlim-tərbiyəsinin bütün yükü anasının çiyinlərinə düşür. Yaponiyada atalar da övladlarına dayəlik etməyə çox həvəslidir.

Yaponiyada tərbiyə qaydaları

Artıq deyildiyi kimi, Yaponiyada uşaqlar valideynlərindən böyük diqqət görür: qucaqlaşmalar, söhbətlər, gəzinti və s. Bu zaman ana və ata uşaqlara heç vaxt səsini ucaltmır, nəsihətlər oxumur və ya cismani cəzaları tətbiq etmirlər. Bütün bunların əvəzinə yaponlar uşaqlarına nəzakətli davranmağı, başqalarına qarşı diqqətli olmağı, öz davranışı ilə heç kimə mane olmamağı öyrədir.

Bəs uşaqlar özünü pis aparanda yaponlar nə edir? Uşaqların ərköyün böyüməməsi üçün nə etməliyik? Uşaqlara qışqırmayan və cəza verməyən yaponlar onlara özünü düzgün aparmaq qaydalarını necə təşviq edirlər? Cavab sadədir – valideynlər narazılığını baxışları və intonasiya ilə göstərir. Yaponiyalı uşaqlar davranışlarının valideynlərini məyus və pərt etdiyini görəndə peşmançılıq və günah hissi keçirir və dərhal onları düzəltməyə çalışırlar.

Gördüyünüz kimi, Yaponiyada uşaqlar valideynlərinin qayğı və məhəbbət dənizində üzürlər, həm də doğulduğu gündən cəmiyyətin həyat prinsiplərini mənimsəyirlər. Sözsüz ki, bu sistem tərbiyəsi digər ölkələrin sakinləri üçün çox qeyri-adidir. Lakin yüz illik təcrübə göstərir ki, bu, inanılmaz dərəcədə effektlidir, qanuna tabe olan və layiqli vətəndaşlar yetişdirməyə kömək edir.

Aytən Məftun

##146765##

##186421##

Rəylər

Maraqlı

Xəzərdən uzunluğu 3 metr olan balıq tutuldu - FOTO

İranın şimalında yerləşən Mazandaran vilayətində Xəzər dənizində 3 metr uzunluğunda beluqa (ağ balıq) ovlanıb.

Publika.az "Trend"ə istinadla bildirir ki, bunu İranın Mazandaran vilayəti Balıqçılıq İdarəsinin baş direktoru Həsən Eshaqi deyib.

Onun sözlərinə görə, ovlanan balığın çəkisi 210 kq təşkil edib və təxminən 26 kiloqram kürüsü olub.

"Xəzər dənizində bu növ balıqların qorunması və artırılmasının zəruriliyi nəzər alınaraq, dənizdən ovlanan nərə balıqları artım üçün Sari şəhərində yerləşən balıqyetişdirmə mərkəzinə nəql olunur. Qeyd olunan balıq da canlı şəkildə həmin mərkəzə aparılıb", - deyə o bildirib.

Oxumağa davam et

Maraqlı

Reklamdan ən çox qazanan məşhurlar - SİYAHI

İnstaqramda reklam paylaşımlarından ən çox qazanan ulduzların adı açıqlanıb. 

Publika.az xarici KİV-ə istinadla ən çox reklam gəlirləri əldə edən məşhurların siyahısını təqdim edir. 

1) Kriştiano Ronaldu - 1,6 milyon dollar 

2) Dveyn Conson - 1,52 milyon dollar 

3) Ariana Qrande - 1,51 milyon dollar 

4) Kayli Cenner - 1,49 milyon dollar 

5) Selena Qomez - 1,45 milyon dollar

6) Lionel Messi - 1,2 milyon dollar 

7) Beyonse - 1,15 milyon dollar

Qeyd edək ki, siyahıdakı rəqəmlər orta hesabla 1 reklamın qiymətini göstərir.

Tural Turan

Oxumağa davam et

Maraqlı

Professordan xəbərdarlıq: Qlobal soyuqlaşma gəlir

Meteorologiya və iqlimşünaslıq professoru Kim Holmen bildirib ki, Tonqa Krallığında vulkan püskürməsi dünyanı qlobal soyuqlaşma ilə qarşı-qarşıya qoya bilər. 

Publika.az-ın xəbərinə görə, professor əlavə edib ki, son 20 ildə belə güclü vulkan püskürmələri olmayıb.

“Buna səbəb sualtı püskürmə nəticəsində buraxılan naməlum kimyəvi elementlərdir. Yəqin ki, bu püskürmə səbəbindən qlobal istiləşmə tendensiyası bir neçə il səngiyəcək və biz bütün dünyada aşağı temperaturları müşahidə edəcəyik”, - ekspert qeyd edib. 

Yanvarın 15-də isə Yaponiyanın Baş Meteorologiya İdarəsi hündürlüyü 3 metrə çatan sunami təhlükəsi barədə məlumat verib. Bu xəbərdarlıq Yaponiyanın Sakit okeandakı Amami və Tokara adaları üçün keçərlidir. Tonqa adaları yaxınlığında sualtı vulkanın püskürməsindən sonra sunami təhlükəsi Kuril adalarına da sıçrayıb. 

Oxumağa davam et
Reklam

Gündəm