İdman
Onu lağa qoydular – Məhsullarını reklam etdilər
Uruqvay – İtaliya qarşılaşmasında Suaresin Kellinini dişləməsi bütün dünyada böyük əks-səda doğurub.
Publika.az xəbər verir ki, qlobal korporasiyalar Suareslə əməkdaşlığa hazır olduqlarını bildiriblər.
Artıq “Twitter”də “MakDonalds” restoranlar şəbəkəsinin Uruqvay filialı belə yazıb: “Luis, əgər çox acsansa, gəl Biq-Mak ye”.
“Trident” saqqızının istehsalçısı isə idmançıları çeynəməməyi tövsiyə edib: “Trident çeynəyin, futbolçuları yox”.
Amerikanın burger istehsalçısı “Whataburger” dişləməyin həqiqi üzünü açıb: “Əgər Suares oyundan qabaq bizim burgerlərin dadına baxsaydı, o, belə ac olmazdı”.
“Whole Food Market” isə yazıb: “Bu, sənin naharın ola bilərdi. İtalyan bifşteks qanadlarla”.
“TGİ Fraydis” isə öz məhsullarını bu yumorla reklam edib: “Belə demək mümkünsə, Uruqvay qələbəyə qədər çox ac olub”.
“Cinnamon Toast Church” şirniyyatlar şəbəkəsi yazıb: “Əgər şəkər və darçından hazırlanmısansa, dişləməyə icazə verir”.
“Snikers” “tvitter”də yazıb:”Hey, Suares, gələn dəfə ac olanda, Snikers ye”.
“Listerine” gigiyena məhsullarının istehsalçısı yazıb:”İtaliyalını dişləməzdən öncə, ağzınızı yaxalamağı tövsiyə edirik”.
Camalə
-
Nida Xəbər 19:50
Azərbaycanın İrandakı səfirliyi yenidən fəaliyyətə başlayacaq - IRNA
-
Magazin119:10
Brilliant Dadaşovanın rəqsi GÜNDƏM OLDU - VİDEO
-
Region18:50
Rusiya XİN-dən İrəvana qulaqburma
-
Rəsmi xronika18:32
Rumen Radev İlham Əliyevə zəng etdi
-
İdman17:06
"Qarabağ"ı yıxan futbolçu İstanbul nəhənginin hədəfində
-
Sosial16:36
Güclü külək əsəcək, çaylardan sel keçəcək - XƏBƏRDARLIQ
-
Magazin116:11
Zülfiyyə Aşıq Tellini biabır etdi: “Restoranda yeyir, sonra da...”
-
Sağlamlıq15:41
Marketlərdə satılan bu yuyucu tozlar XƏRÇƏNG YARADIR