İKT
Ekspert Azərbaycanda İT-nin tədrisindəki qüsurlardan DANIŞDI
Ölkədə təhsilin informasiyalaşması sahəsində problemlər xeyli ciddiləşib və təəssüf ki ötən hər gün də bu sahədə problemlər yığılmaqda davam edir. İKT sahəsi daim yenilənmə tələb edən sahədir.
Publika.az xəbər verir ki, bu fikirləri Azərbaycan İnternet Forumun prezidenti Osman Gündüz deyib.
Onun sözlərinə görə, dünən klassik informatika vardısa, bu gün artıq süni intellekt, robototexnika, Blokçeyn, BigData, Əşyalarım interneti kimi trendlər üstünlük təşkil edir.
“Təəssüf ki, ölkənin təhsil sistemidə əvvəlki iki dövlət
proqramı çərçivəsində görülən az-çox müəyyən işlər kompleks formada
davam etdirilmədi. Təbii ki, bu həm də vəsait çatışmazlığı ilə
bağlıdır.
2012-ci ildən sonra Təhsildə İKT-nin tətbiqi ilə bağlı gözlənilən
Dövlət Proqramının qəbul edilməməsi bu sahədə vəziyyəti xeyli
pisləşdirib. Məktəblərə verilən kompüterlər köhnəlib və İT servis
də dayandırılıb. Son zamanlarda Çin hökumətinin xətti ilə verilən
müəyyən sayda noutbuklar isə düşünmürəm ki, bütövlükdə
informasiyalaşma ilə bağlı vəziyyəti ciddi sütrətdə dəyişdirsin.
Elektron Məktəb proqramı da dayandırılıb. Təhsilin Elektron
idarəetməsi ilə bağlı Rumıniya hökumətindən alınan proqram təminatı
da yenilənmədiyindən istifadəyə yarasız hala düşüb və yenisi də
yoxdur. Dünya Bankının dəstəyi ilə yaradılan informasiya sistemi də
artıq məktəblərdə istifadə edilmir”.
O.Gündüz onu da əlavə edib ki, ali təhsil sistemində Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə NEURON tərəfindən bu tip sistemlərin hazırlanmasına start verilsə də, məktəblərdə bu sahədə ciddi problemlər qalmaqdadır.
“Ən ciddi problemlərdən biri məktəblərin genişzolaqlı internetlə təminatıdır. Bürokratik əngəllər və vəsait çatışmazlığı ucbatından heç 50% məktəbdə genişzolaqlı internet yoxdur. 5000 məktəbdən cəmi 200 - 300 məktəbdə normal fiberoptik interntin olması Təhsil Nazirliyi ilə bərabər Nəqliyayt Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyni də ciddi düşündürməlidir.
Qonşu ölkələrin məktəblərində “robototexnika” sinilfəri və fakultativləri açıldığı bir zamanda məktəblərdə elementar rəqəmsal avadanlıqların və normal internetə əlçatımlığın problemli olması, kompüter elmləri ixtisaslarını seçən abituriyentlərin informatikadan deyil, kimyadan imtahan verməsinin uzun illər davam etməsi gələcəkdə daha ciddi problemlərin yaranmasına gətirib çıxara bilər. Yetərincə münbit şərait, geniş biznes imkanları, zəruri hüquqi baza olmasına baxmayaraq, indiyədək distant təhsil sisteminin işə salınmaması da arzuolunan hal deyil. Fikrimcə, Təhsil Nazirliyi ölkədə təhsilin informasiyalaşması ilə bağlı maraqlı tərəflərin iştirakı ilə ciddi müzakirələr aparmalı, indiyədək bu sahədə əldə olunan uğurların davam etdirilməsi, problemlərin aradan qaldırılması və uzun müddətdən bəri problemə şevrilən Dövlət Proqramının qəbul edilməsi istiqamətində səyləri gücləndirməlidir”.
-
İdman03:18
“Mançester Yunayted”in ən seksual azarkeşi - FOTOLAR
-
İdman01:45
Məşhur kluba ağır cəza - 18 xalı silindi
-
Sosial01:01
Azərbaycana qaytarılan dörd kəndin sakinləri DANIŞDILAR - VİDEO
-
Qoroskop00:31
Günün qoroskopu: köklü yeniliklər başlanır
-
Magazin119 Aprel 23:15
Nazpəri illər sonra İlhamə Quliyeva ilə küsülü olmasının səbəbini açıqladı - VİDEO
-
Hadisə19 Aprel 22:48
Bakı metrosunda OLAY
-
Nida Xəbər 19 Aprel 22:24
4 kənd qayıtdı - Növbəti mərhələdə nə var?
-
Dünya19 Aprel 22:12
Ukrayna Rusiyanın hərbi obyektlərini vura bilər - NATO-dan TAM DƏSTƏK