Bernhard H. Mayer "OMNI Watch"u təqdim edir: Davamlılıq dəbdəbə ilə görüşür
Bizi izləyin

İKT

Bernhard H. Mayer "OMNI Watch"u təqdim edir: Davamlılıq dəbdəbə ilə görüşür

QNET-in nüfuzlu lüks brendi Bernhard H. Mayer® bu gün yüksək səviyyəli zərifliyi ətraf mühitin şüuru ilə birləşdirən incə kolleksiyasına qabaqcıl əlavə olan "OMNI Watch"-un təqdimatını elan etdi. QNET satılan hər bir OMNI Watch üçün ağac əkmək üçün ekoloji mərkəzli təşkilatlarla əməkdaşlıq edərək, brendin qlobal meşələrin bərpası səylərinə təsirini gücləndirərək davamlılığa sadiqliyini gücləndirdi.

OMNI Watch yeddi fərqli variantda təqdim olunur, onların hər biri Termoplastik Poliuretandan (TPU) hazırlanmış kəmərə və 85%-i təkrar emal edilmiş poladdan hazırlanmış korpusa malikdir. Bu dizayn təkcə davamlılığı və çevikliyi nümayiş etdirmir, həm də brendin davamlı lüks məhsullar üçün ən son istehlakçı seçimləri ilə uyğunlaşaraq ətraf mühitə təsirin azaldılmasına sadiqliyini nümayiş etdirir.

"OMNI Watch"-u istehsal etdirərkən, biz ekoloji cəhətdən təmiz təcrübələri saat istehsalında çoxdankı mükəmməllik ənənəmizlə inteqrasiya etmək arzumuzu reallaşdırdıq. Bu məhsul hər şeyi - üslubu, incəliyi və davamlı həyat tərzini istəyənlər üçündür", - deyə QNET-in Transformasiya və Reputasiya üzrə Baş Direktoru Trevor Kuna bildirib.

Ağacəkmə təşəbbüsünə başlamaq üçün artıq 1500 ağac əkilib - 500-ü Qahirədə, Misirdə, Şaqarha ilə əməkdaşlıqda və 1000-i Amizmizdə, Mərakeşdə, Yüksək Atlas Fondu ilə əməkdaşlıqda. Bu səylər QNET-in daha böyük, son iki ildə bütün dünyada uğurla 10.000-dən çox ağac əkmiş Yaşıl Miras lahiyəsinin bir hissəsidir.

Satılan hər bir "OMNI Watch" birbaşa əkilmiş ağaclara çevrilir, qlobal örtüyümüzü daha da artırır və xidmət etdiyimiz icmalara töhfə verir. Bu tədbirlər vasitəsilə biz lüks məhsullarımızın müsbət miras qoymasını təmin edərək, planetə və müştərilərimizə öhdəliyimizi bir daha təsdiqləyirik”, - deyə Kuna əlavə edib.

Yüksək Atlas Fondunun Proqramlar üzrə Direktoru Əminə Əl Haccami bu təşəbbüsün miqyasını və gələcək potensialını vurğuladı: "Ağacların əkilməsi biomüxtəlifliyin qorunması və davamlı təcrübələrin inkişaf etdirilməsi öhdəliyimizdə mühüm rol oynayır. QNET-in əvəzsiz dəstəyi ilə biz Amizmiz bölgəsində mühüm nailiyyətlər əldə etdik. Bu ilkin 1500 ağacın əkilməsi yalnız başlanğıcdır. Biz səylərimizi intensivləşdirməyə, növbəti aylarda daha çox ağac əkməyə hazırıq."

OMNI Watch QNET-in eksklüziv distribüter şəbəkəsi vasitəsilə əldə edilə bilər və bütün dünyada istehlakçılara daha yaşıl sabaha aparan dəbdəbədə iştirak etmək şansı təqdim edir.

QNET HAQQINDA

QNET, qlobal həyat tərzi və sağlamlıq şirkəti olmaqla, insanlara öz sağlamlıqlarına, rifahına və həyat tərzinə nəzarət etməyə imkan verən unikal məhsulları tanıtmaq üçün birbaşa satış biznes modelindən istifadə edir.

1998-ci ildən QNET-in innovativ məhsulları və e-ticarətə əsaslanan biznes modeli “RHYTHM” – Bəşəriyyətə Yardım Etmək Ayağa Qalx missiyası ilə idarə olunan məmnun müştərilər və mikro sahibkarlardan ibarət qlobal icmanın yaradılmasına kömək etmişdir. QNET-in təklif etdiyi məşhur məhsul brendləri arasında Bernhard H. Mayer lüks saatlar və zərgərlik məmulatları, HomePure evə qulluq məhsulları, Amezcua Wellness çeşidi, Physio Radiance özünə qulluq seriyası və QVI markalı tətil paketləri var.

QNET yüksək sənaye standartlarını qürurla nümayiş etdirir və dünya üzrə çoxsaylı Birbaşa Satış Assosiasiyalarının üzvüdür. Onun bir sıra qlobal idman sponsorluqlarında fəal iştirakı, o cümlədən Mançester Siti Futbol Klubunun (MCFC) və Afrika Futbol Konfederasiyasının (CAF) rəsmi birbaşa satış partnyorluğu, şirkətin mükəmməlliyə sadiqliyini vurğulayır.

www.qnet.net saytına daxil olaraq QNET ilə yeni imkanlar dünyasını kəşf edin.

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm