Süni intellekt restoran sənayesini də ƏLƏ KEÇİRİR
Bizi izləyin

İKT

Süni intellekt restoran sənayesini də ƏLƏ KEÇİRİR

"Restoran sahibləri artıq süni intellekti (Sİ) analitik alət kimi istifadə edirlər".

Publika.az xəbər verir ki, bunu rusiyalı proqramçı Sergey Berezin Gazeta.ru ilə söhbətində süni intellektin ictimai iaşə sahəsində hansı istiqamətlərdə fəal tətbiq olunacağından danışarkən deyib.

"Keyfiyyətli məlumat bazası olduqda sistem mövsümi və digər tələbat dalğalanmalarını proqnozlaşdıra bilir. Bu isə alış həcmlərinin optimallaşdırılmasına, lazım olan işçi sayının hesablanmasına və əməliyyat xərclərinin azaldılmasına imkan verir", - deyə o izah edib.

O qeyd edib ki, ən yaradıcı və sürətlə inkişaf edən sahələrdən biri menyu hazırlanmasıdır. GPT kimi dil modelləri artıq bu gün aşpazlara yeni yeməklər və məhsul kombinasiyaları yaratmaqda kömək edir.

"Peşəkar tərəfindən düzgün filtrasiya və işlənmə aparıldıqda bu, menyunun sürətləndirilməsi və müxtəlifləşdirilməsi üçün faydalı alətə çevrilir. "DishGen" və "ChefGPT" kimi ixtisaslaşmış servislərin meydana çıxması bu işin intensiv inkişafını təsdiqləyir", - ekspert bildirib.

"Ən populyar xidmət fərdi restoran və yemək seçimləri üzrə tövsiyələr olacaq. Burada dietalar və allergik reaksiyalar nəzərə alınacaq. Alqoritmlər menyudan allergenli mövqeləri avtomatik çıxarır ki, bu da təhlükəsizliyi və etimadı artırır. Gələcəyə baxaraq demək olar ki, tam fərdiləşdirilmiş yanaşmaya malik restoranlar meydana çıxa bilər, burada sabit menyu ümumiyyətlə olmayacaq. Sizin üstünlükləriniz, cari əhvalınız və sağlamlıq məlumatlarınız əsasında Sİ xüsusi olaraq sizin üçün yeməklər “kəşf edib” hazırlaya biləcək. Bu, 3–5 il ərzində maraqlı və unikal ticarət təklifi ola bilər", - deyə proqramçı hesab edir.

Çatdırılma sahəsi daha da ağıllı olacaq. ROMIR-in araşdırmasına görə, 2025-ci ildə rusiyalıların 38%-i hazır yemək almağı azaldıb, 13%-i isə əksinə, ona xərclərini artırıb. Ümumilikdə ekspert rəyləri bu sahədə artım tempinin yavaşladığını göstərir. Belə şəraitdə, alıcılar seçimə daha diqqətlə yanaşarkən, məhz Sİ texnologiyaları fərdiləşdirməni, sürətli xidməti və tələbatı artıracaq yeni, qeyri-adi imkanları təmin edə bilər.

Sİ anbar və alış-logistikasını da transformasiya edəcək, sahənin əsas problemi - food waste (məhsul israfı) ilə mübarizə aparacaq. Sistemlər mövsümlülüyü, satışların tarixi məlumatlarını, hava şəraitinin, şəhər tədbirlərinin və bayramların ziyarətçiliyə təsirini analiz edir. Bunun əsasında təchizatçılara avtomatik sifarişlər formalaşdırılır, anbar qalığı optimallaşdırılır və məhsulların xarab olması qarşısı alınır.

"Ən maraqlısı isə odur ki, neyroşəbəkə restoran ziyarətçisinin sosial şəbəkələrini analiz edəcək, onun müəyyən məhsullara (məsələn, asai və ya fermer pendirləri) marağının artımını proqnozlaşdıracaq və rezervasiya zamanı fərdi yeməklərin seçilməsinə imkan verəcək… ümumilikdə bizi maraqlı və dadlı bir gələcək gözləyir», — deyə Berezin əminliklə bildirib.

Hüseyn İbadlı

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm