Digər
Allahın “ol” əmri materiyaya necə çevrilib? – Kəşf
Sərdar Cəlaloğlu Aristotel və Lütfizadənin səhvlərini tapıb
Azərbaycan Demokrat Partiyasının sədri Sərdar Cəlaloğlu Publika.Az –a müsahibəsində yeni kəşfi və bunun
saxta olduğunu deyən iddialarla bağlı danışıb.
-Siz yeni elm kəşf etdiyiniz deyəndən sonra bunun saxta
olduğu iddia edildi. Bu iddialarla bağlı nə deyə bilərsiniz?
-Mən hələ kəfşimin nədən ibarət olduğunu açıqlamamışam.
Müsahibənin birinci hissəsi gedib, hələ ardı var. Camaat da birinci
hissəsini oxuyub elə bilir ki, kəşfim bundan ibarətdir. Mən orda
hələlik dünya elmində, fəlsəfəsində açıq qalmış sualları
qoymuşam-həyat necə əmələ gəlib, ölüm nədir, ruh var, ya yox,
kosmos varmı, yoxmu? O dünya varsa, o dünyadan bu dünyaya, burdan
ora keçid necədir?
Bildirmişəm ki, bu sualların cavabını tapan, izahını verən bir kəşf
etmişəm, amma kəşfin nə olduğunu açıqlamamışam. Mən dəhşətə
gəlirəm. İnsanlar bilmir ki, nədən danışıram, kəşfim nədir,
düşüblər üstümə.
-Amma Fəlsəfə institutunun keçmiş əməkdaşı Rəhim Müseyibov
bunun XIII-XIV əsrlərdə mövcud olduğunu deyib.
-Çünki mənim nə dediyimi bilmir. Mən demişəm ki, müasir dünyada ən
böyük problem elmi biliklərlə dini biliklərin uzlaşdırılmasıdır. O,
elə bilir ki, mənin kəşfim guya elmin dini təsdiq etməsidir. Belə
deyil. Bu məsələni Kant belə qoymuşdu ki, dinsiz, ancaq fiziki
dünyanın öyrənilməsi ilə Allahı kosmosda kəşf etmək olar, ya yox?
Yəni peyğəmbər nə deyib, dinlər nə deyib bilmirik. Biz elmi
tədqiqatla Allahı kəşf edə bilərikmi? Sonrada bu məsələni özü izah
edə bilməmişdi.
Açıqlamışdı ki, fiziki dünya ilə Allahı kəşf etmək üçün psixoteologiya deyilən qanun yaratmaq olar. Necə olub ki, Allah “ol” deyib və bu söz materiyaya necə çevrilib. Ruh doğrudan varsa, insan bədəninə necə keçib, oradan necə çıxır. Bu kimi sualların cavabı açıq qalıb.
Mən Aristotel məntiqinə alternativ məntiq hazırlamışam. Yeni
elmi metodologiyam əsasında mütləq həqiqətin aşkarlanmasının
yollarını göstərmişəm. Nə elm, nə də fəlsəfə həqiqəti mütləq qəbul
etmir. Həqiqət mövcuddur, amma biz onu nisbi dərk edirik. Mən sübut
etmişəm ki, həqiqəti insan mütləq dərk edə bilər. Əslində nisbi
dərk edilməsinin yeganə səbəbi Aristotel məntiqinin
qüsurlarındadır. Mən Aristotelin səhvini, Enşteynin yanlışınını
izah etmişəm və Allahın dünyanı yaratması, sözün maddəyə, maddənin
də fikrə keçməsinin elmi qanuna uyğunluqlarını kəşf etmişəm. Bu da
nə XIII-XIV əsrlərdə, nə də heç vaxt olmayıb. O adamların heç biri
mənim nəyi kəşf etdiyimi bilmir.
-Sizin kəşf etdiyiniz elm nədir?
-Bu elmin adı mütləq həqiqəti öyrənən elm- kondisiologiyadır.Mənim
təklif etdiyim kəşfim mahiyyət etibarilə, hansı ki, bunu Nobel
mükafatına təqdim etmək istəyirəm, mütləq nisbilik haqqında
nəzəriyyədir. Sonuncu olaraq Enşteyn ümumi nisbilik nəzəriyyəsini
kəşf edib. Onun nəzəriyyəsi qüsurlarını göstərmişəm. Özüm iki
nisbilik nəzəriyəsi-biri ən ümumi, digər mütləq nəzəriyyə tətbiq
etmişəm ki, həmin nəzəriyyələrlə, Nyutonun da xüsusi nisbilik
nəzəriyyəsini nəzərə almaqla, kosmosdan Allahın kəşfi, fikrin
materiyaya, materiyanın fikrə çevrilməsinin elmi qanuna
uyğunluqlarını sübut etmişəm.
-Nəyə əsasən sizə etiraz edirlər?
-Təsəvvür edin ki, alimin biri həmin institutun keçmiş işçisidir.
Heç bilmir nə yazmışam, dərhal rəy verir ki, bunu filan vaxtı
deyiblər.Biz deyirik ki, yük. Yük ümumi anlayışdır, amma mənfi yük,
müsbət yük var. Yük sözü hər ikisini ifadə edir. Əslində bu
anlayışların yaradılması məntiqin problemidir. Mən dünyanın
yaradılmasından danışıram, bu adam qanmır ki, anlayışların
yaradılması məni maraqlandırmır. Mən dünyanın yaradılmasının
nəzəriyyəsini vermişəm.
Bu elm kimya, biologiya, həndəsə, fiziki, təxminən 6-7 elmin, o cümlədən dinin birgə həqiqətini tətbiq edir. Bütünlükdə ruhun olması, həyatın necə əmələ gəlməsi, ruhun o dünyaya necə köçməsi, bütün bunların cavabını tapmışam.
Mən hələ elan etməmişəm, biri yazır ki, Sərdar Cəlaloğlunun başı
xarab olub. İndi sizə dediyim də nəzəriyyəinin adıdır. Səhvlərin
nədən ibarət olması, iki ümumi nisbilik nəzəriyyəsinin nə olması 40
səhifədən ibarət böyük elmi işdir. Sən necə məni tənqid edə
bilərsən.
-Nəyə əsasən Aristotelin səhv etdiyini deyirsiniz?
-Aristotelin moduslarında böyük qüsurlar var. Ondan sonra
Qərb alimləri 4-cü modus əlavə etdilər, lakin yenə də həqiqəti tapa
bimədilər, həqiqət nisbi olaraq qaldı. Məni qeyri-səlis, çarpaz,
paralel məntiqləri kənara qoymuşam. Onların nöqsanlarını əsas
gətirib vəhdətin məntiqini irəli sürmüşəm. Əslində dünya necə dərk
olunmalıdır? Burda nisbilik nəzəriyyəmi vermişəm, dünyanın necə
yaranmasını göstərmişəm. Nə yazdığımı bilmədən danışırlar, çünki
buna ağılları çatmır. Bu günə qədər hamı Aristotel məntiqinə
əsaslanıbsa, mən dediyimi necə kəşf edə bilərlər. Bu adamın alim
kimi başı işləmir.
Telefonda da dedim ki, bütün Aristotelin səlis, ardıcıllıq
məntiqinə istinad etdiyi üçün deyirlər ki, mütləq həqiqət nisbidir.
Mənsə deyirəm ki, Aristotelin məntiqi dəyişiləndən sonra mənim
məntiqimlə həqiqəti dərk etmək olar. Onun əsasında istənilən mütləq
həqiqəti dərk edə bilərik. Mən uşaq-zadam? Kifayət qədər tanınmış
adamam, partiya sədriyəm, ictimaiyyətə qeyri-ciddi fikir verərəm
heç.
-Yarımçıq müsahibə dediniz. Davamında nələr var?
-Müsahibənin arxasında Enşteynin nisbilik nəzəriyyəsi,
Darvinin təkamül nəzəriyyəsi, Lomonosovun enerjinin saxlanılması
qanunun səhvləri, Freydin yanlışlığı nədən ibarətdir, onları
açıqlıamışam. Mən dünya elminin korifeylərinin çaşmalarının
səbəbini yazmışam ki, nədə səhv edirlər, niyə biz deyirik ki,
həqiqət nisbi dərk edilir. Bütün bunların günahları Aristoteldədir.
Məhz onun məntiqinə görə sübut olunur ki, Allah dünyanı yaratmayıb.
Məhz Aristotel məntiqinə görə Allahla bağlı sübut yoxdur. Bugünkü
bütün elmlərdə qüsurlar var.
-Misal üçün nəyi nəzərdə tutursunuz?
-Misal üçün, riyaziyyatın vurma qanunu var. Deyir ki, iki ədədin
hasili həmin ədədlərin hər birinin hasilindən böyükdür. Mən deyirəm
ki, 1 vurulsun 1 neçə edir, deyəcəksiniz ki, 1. Bu necə bərabər
oldu. Riyaziyyat deyir k, bu, kənara çıxmadır. Əgər bu, idealdırsa,
kənara necə çıxmaq olar.
Necə olur ki, yerdə qalan bütün rəqəmlər bu qanuna tabe olur,
amma 1 vurulsun 1, bir vurulsun 0 yox. Əgər riyaziyyat dəqiq
elmdirsə, bu, necə olur. Mən sizə yüzlərlə belə kənara çıxmanı saya
bilərəm.
Yaxud aksiomanı götürək. Biz deyirik ki, Allah var,
materialistlər deyir sübut elə. Mən deyirəm ki, paralel xətlər
kəsişmir, sən sübut elə. Deyir ki, bu, aksiomadır. Aksioma mütləq
həqiqət kimi qəbul edilən qanundur. Əgər aksioma mütləq
həqiqətdirsə, nə üçün deyirlər ki, həqiqət nisbi dərk olunandır.
Artıq bunu mütləq dərk edibsən də, mütləq həqiqətində sübuta
ehtiyacı yoxdur.
Fizikada ümumdünya cazibə qanununda deyilir ki, cazibə olunan
maddələrin kütləsinin hasili onların arasındakı məsafə ilə tərs
mütənasibdir. Bundan başqa orda xüsusi cazibə sabiti var. Kütləni,
onlar arasındakı məsafəni kosmosdan tapırıq. Bəs xüsusi cazibə
sabitini biz hardan tapırıq. Deməli, bunu ora subyekt, yəni o
qanunu kəşf edən alim əlavə edib. Burda məlum olur ki, fizika
elminin qanunları təkcə fiziki dünyanın qanunları deyil, həm də
fiziki dünyanı kəşf edən subyektlərin qanunudur. Ona görə bir qanun
Nyuton, digəri Arximed, o biri Enşteyn adlanır. Bunlar onların
subyektivliyi ilə bağlıdır. Enşteyn də bir adamdır, mən də bir
adamam. Bu onun subyektiv qanunudur. Mən də deyirəm, sən yanlış
deyirsən, mənim qanunumda belədir. Onda həqiqət hardadır?
Həndəsini götürək. Çevrənin uzunluğunu necə tapırlar, 2 P-L
ilə.
L çevrənin radiusudur, bunu bildik. Bəs (Pi) - 3.14 hardan çıxıb. İstənilən çevrənin radiusu ilə
əlaqəsi varsa, onda istənilən çevrənin uzunluğunu tapa bilərsiniz.
Mən yeni elm təklif edirəm ki, oda çevrənin uzunluğunu 2 Pi-L ilə
hesablamayacağıq. Bütün elmlərdə bu cür kontaktlar var.
Bütün bunların hamısı izah edən bir elm verirəm. Mütləq həqiqəti
öyrənən elm- kondisiologiyadır. Bunun da metodologiyası var. Mən
hələ metodologiyasından danışmamışam, gic-gic danışırlar. Mənim
dediyimi dünyada heç kəs deməyib. 30 ildən artıqdır ki, bunun
üzərində işləyirəm. Dünən yatıb bu gün ayılmamışam. Mən burda hələ
nə qədər yenilikləri demirəm.
Azərbaycanda elmi mühit ölüb. Mən ciddi bir adamam, fikrimi
deyirəm. Ölkənin akademikləri, professorlar var. Bir nəfər zəng
edib deyir ki, dediyiniz mövzu ilə bağlı akademiyada iş götürmüşəm.
Mən deyirəm ki, hansı mövzudan danışırsan. Nə bilirsiniz axı. Mən
hələ kəşfim haqqında danışmamışm. Ümumiyyətlə kəşfim haqqımda bir
kəlmə söz deməmişəm. Deyir ki, gəlib sizinlə danışmaq istəyirəm.
Gəlin dedim. Gəlmək əvəzinə qəzetə zəng edib deyir ki, mən sübut
etdim ki, Sərdar Cəlaloğlunun dedikləri saxtadır. Nəyi sübut
etmisən axı.
Kəşf etdiyim elmin öz metodologiyası, öz məntiqi var. Bu elm
bugünkü dünya elminin böyük kəşf adlandırdığı kəşflərin 99 faizini
yanlış olduğunu, çaşmalardan ibarət olduğunu, ona görə də
həqiqətlər nisbidir deyildiyini sübut edir. Misal üçün, Nyutonun
qanunlarına mexanikanın qızıl qanunları deyirdilər. Enşteynin ümumi
nisbilik nəzəriyyəsi, baxmayaraq ki, o da yanlışdır, sübut edir ki,
Nyutonun qanunları başqa sistemdə özünü doğrultmur.
Nyuton qanunları kəşf edərkən obyektiv formasını nəzərə almayıb.
Yalnız bir ideal forma götürüb və bunun üzərində hərəkəti öyrənib.
Halbuki fizika elmində ginematika sahəsi forma ilə hərəkəti
öyrənir. Nyutondan fərqli olaraq kütlə ilə təzyiqi kənara qoyub
hərəkətin forması ilə hərəkətin qanunları öyrənilir. Burdan nisbi
həqiqəti aşkar edirsən. Mən isə deyirəm ki, hər bir obyektin həm
formasını, həm kütləsini, həm də təzyiqini nəzərə alaraq nəzəriyyə
vermək olarmı? Bunu inkişaf etdirəndə hara gedib çıxırıq. Məlum
olur ki, bununla Allahın dünyanı necə yaratdığını kəşf edirik.
-Siz Lütfizadənin kəşflərinə necə baxırsınız?
-Lütfizadənin qeyri-səlis məntiqi əslində Aristotelin məntiqinin
modifikasiyadır. Yeni məntiq yaratmaq üçün yeni modus əlavə etmək
lazımdır. Lütfizadənin qeyri-səlis məntiqində yeni modus yoxdur. O
Arostotelin modusu ilə yaranma proseslərini şərh etməyə cəhd edir.
Yəni biri var, bir, bir də var birdən ikiyə qədər olan proses. Onun
qeyri-səlis məntiqi proses haqqındadır. Amma yenə də Aristotel
məntiqinə əsaslanır. Çünki yeni modus yoxdur. Misal üçün, paralel
məntiq var, paralel məntiq Aristotelin məntiqindən ona görə
fərqlənir ki, iki məntiq modusu ilə fikri inkişaf etdirərkən bunlar
heç vaxt kəsişmir, paralel xətlərin kəsişmədiyi kimi. Yəni bir
mövzunu iki fərqli məntiqlə götürsək, onların kəşfləri heç vaxt
üst-üstə düşmür. O cümlədən dinlə elm fərqli moduslardan istifadə
etdiyinə görə din dünyanı bir cürə təsvir edir, elm başqa cür.
Burda paralel moduslar var. Aristotel ardıcıllıq modusunu əsas
gətirərək bildirirdi ki, burda Allaha, o dünya anlayışına yer
yoxdur. Nə var bu dünyadadır. Bir də var çarpaz moduslar. Misal
üçün, iki müxtəlif məntiq eyni modusdan istifadə edirsə, hansısa
nöqtədə onların kəşf etdikləri həqiqətlər həmin modusdan keçir.
Buna çarpaz, yəni iki fərqli məntiqin kəşf etdiyi həqiqət deyirlər.
Elmlə dinin bir məsələni eyni qaydada tətbiq etməsi çarpaz moduslu
məntiqdir. Mən bunların hamısının nöqsanlarını izah edib kənara
qoymuşam. Əlavə kondisioloji məntiq vermişəm. Bu, bütünlükdə
vəhdətin məntiqi haqqındadır. Bu zaman biz Kosmosu da düzgün dərk
edəcəyik, dünyanı yaranmasını da. Bugünkü elmlərin böyük
əksəriyyətinin boşboğazlıqdan başqa bir şey olmadığını da sübut
edirik.
-Kəşfi siz etmisiniz. İndi bizim kosmos haqqında
bilmədiyimiz nə var ki, siz onu bilirsiniz?
-Adi bir şey deyim. Elektrik mənfi yüklü hissəciyin hərəkətidir.
İkinci yük müsbət yükdür, bəs bunun hərəkəti nədir? Heç kəs
deməyəcək ki, müsbət yükün hərəkəti nədir. Çünki bu hərəkətin heç
bir fəlsəfi, elmi fikri yoxdur. Çünki bunu işəməyiblər. Yalnız
mənfi yükün qanuna uyğunluqlarını işləyiblər. Bəs müsbət yük harda
qaldı?
Fizika elmi müsbət yükün hərəkətini öyrənmədiyinə görə də,
fikrin materiyaya necə çevrilməsini öyrənə bilməyib. Allah dedi
“ol”, dünya oldu. Allahın “ol” sözü materiyaya necə çevrildi. Bunu
öyrənmək üçün müsbət yükün hərəkət qanuna uyğunluqlarını öyrənmək
lazımdır.
Daha bir misal. İstənilən biologiya alimindən soruşun ki,
metamorfoza nədir. Yəni necə olur ki, tır-tır sonradan qanadlanıb
kəpənək kimi uçur. O, tırtırın kəpənəyə keçməsini nə ilə izah edə
bilər?
Yaxud onkoloqlardan soruşun ki, metastaz nədir. Bir orqanın
xəstəliyi necə olur ki, başqa orqana, hansı ki, hüceyrəsi
fərqlidir, öz xətləri ilə ötürülür. Bir alim bunu izah edə
bilər?!
Fizika elmində bir çox hərəkətlər var ki, orda heç bir məntiq
yoxdur. Bunları bilmədiyimizə görə necə idrak edirik, ruh insan
bədəninə necə keçir, necə çıxır, o dünya necə yaranıb. Bu dünya
nədir, o dünyadan bura, burda o dünyaya keçid necədir kimi suallara
cavab tapa bilmirik. Çünki biz yalnız fiziki hərəkətləri bilirik.
Bir də ən dərin bildiyimiz elektorunun hərəkətləridir. Elektronun
əksinə olan müsbət yükün hərəkəti haqqında heç nə bilmirik.
Əgər Azərbaycanda fizika sahəsində bir akademik, bir filosof
sübut etsə ki, Sərdar Cəlaloğlu yanlış deyir, onda məni biabır
edin. Nə bilirsiniz, bəlkə mənə buna görə Nobel mükafatı
verəcəklər. İndidən düşmüşünüz ortalığa.
Yenə deyirəm: kəşfimin mahiyyəti fikrin materiyaya, materiyanın
fikrə çevrilməsinin hərəkətlərinin qanunları haqqında nəzəriyyədir.
Dünyada kimsə bu haqda deyə bilib?- Yox.
-Kəşfinizin dünyada tanınması, qəbul olunması üçün nə
edəcəksiniz?
-Bu dəqiqə iki xətlə, həm elmi, həm də qeyri-elmi xətlə buna
çalışıram. Roma papasına, eləcə də Xamnəyiyə bunu çatdıracağam. Bir
də Nobel Komitəsinə təqdim edəcəyəm . Çünki bu, bir tərəfdən elm,
bir tərəfdən də dinlə bağlı ciddi problemin həllidir.
Asif Nərimanlı
-
İdman03:18
“Mançester Yunayted”in ən seksual azarkeşi - FOTOLAR
-
İdman01:45
Məşhur kluba ağır cəza - 18 xalı silindi
-
Sosial01:01
Azərbaycana qaytarılan dörd kəndin sakinləri DANIŞDILAR - VİDEO
-
Qoroskop00:31
Günün qoroskopu: köklü yeniliklər başlanır
-
Magazin119 Aprel 23:15
Nazpəri illər sonra İlhamə Quliyeva ilə küsülü olmasının səbəbini açıqladı - VİDEO
-
Hadisə19 Aprel 22:48
Bakı metrosunda OLAY
-
Nida Xəbər 19 Aprel 22:24
4 kənd qayıtdı - Növbəti mərhələdə nə var?
-
Dünya19 Aprel 22:12
Ukrayna Rusiyanın hərbi obyektlərini vura bilər - NATO-dan TAM DƏSTƏK