Sağlamlıq
Hər kolbasa yedikcə, ömrünüzdən 24 dəqiqə oğurlanır: Sensasion tədqiqat
Miçiqan Universitetinin alimləri insan ömrünü qısaldan qidaları müəyyən edib.
Publika.az tədqiqatın nəticələrinə istinadən xəbər verir ki, bir ədəd hot-doq yemək insanın ömründən orta hesabla 36 dəqiqə alır və onu qazlı su ilə qəbul etsəniz, bu rəqəm daha 12 dəqiqə artır.
Tədqiqat çərçivəsində alimlər 5,8 mindən çox məhsulu qiymətləndirərək, tərkibindəki əlavələr, həmçinin mikro və makroelementlər əsasında analizlər yolu ilə onların fayda və zərərlərini müəyyən ediblər.
Mütəxəssislər sosiskaların ən zərərli qida olduğunu müəyyən ediblər. Onların ardınca insan ömrünə baha başa gələn, ondan 24 dəqiqəi qoparan kolbasa gəlir.
Üçüncü yeri yumurta və səhər yeməyi sendviçləri tutub. Onların hər biri insanın sağlam ömrünü 13,6 dəqiqə azaldır.
Tədqiqatçılar həmçinin fıstıq yağı və jele sendviçinin sağlam illəri uzatmaq üçün ən yaxşı qida olduğunu və 32 dəqiqəlik ömür verdiyini tapıblar.
Bu arada qoz-fındıq və toxum ömrü 24, meyvələr isə 10 dəqiqə uzadır.
Adəm
-
Nida Xəbər 10:54Paşinyandan Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı açıqlama: Başlayırıq
-
Nida Təhlil 10:30"Dəmir yumruq" ermənilərin 50 faizini sağaltdı - Zülfüqarov azərbaycanlıları təbrik etdi
-
Region10:09Bütün səslər hesablandı: Ermənistan seçkilərinin nəticəsi bəlli oldu
-
Dünya10:00Bəşər Əsədin Moskva həyatı - Putin ona nəyi qadağan edib?
-
Nida Xəbər 09:12Emin Ağalarov ilk dəfə AÇIQLADI: İlham Əliyevlə belə tanış olub
-
Cənubi Qafqaz08:24MSK yeni məlumat yaydı - Paşinyanın səs faizi düşüb
-
Dünya06:52İsraildən cavab zərbələri: İranın bir neçə şəhərində partlayış səsləri eşidildi
-
Magazin106:16Atamın evləndiyini mediadan öyrəndim - Emin Ağalarov








































