Sağlamlıq
Bu içki yaşlanmanı yavaşladır, xərçəng riskini azaldır
Qəhvənin alzheimer, parkinson, 2-ci tip şəkərli diabet və bəzi onkoloji xəstəliklərin riskini azaltması ilə bağlı yeni elmi nəticələr əldə edilib.
Publika.az xəbər verir ki, “Texas A&M” Universitetinin alimlərinin apardığı araşdırmaya görə, qəhvənin qoruyucu təsirinin əsas səbəbi kofein deyil.
Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, qəhvənin tərkibindəki polifenol və polihidroksil birləşmələri, xüsusilə də kofein turşusu, hüceyrələrdə iltihabı azaldan NR4A1 reseptorunu aktivləşdirir.
Bu mexanizm hüceyrələrin zədələnmədən qorunmasına və bərpa proseslərinin sürətlənməsinə kömək edir. Laboratoriya təcrübələrində qəhvənin tərkibindəki birləşmələrin hüceyrə zədələnməsini azaltdığı və şiş hüceyrələrinin böyüməsini yavaşlatdığı müşahidə olunub.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, qəhvənin faydalı təsiri yalnız kofeinlə bağlı deyil. Bu səbəbdən adi və kofeinsiz qəhvə arasında qoruyucu təsir baxımından ciddi fərq olmaya bilər.
Tədqiqatçılar hazırda NR4A1 reseptorunu daha dəqiq aktivləşdirən sintetik maddələr üzərində çalışırlar. Bu birləşmələrin gələcəkdə xərçəng və neyrodegenerativ xəstəliklərin müalicəsində istifadə oluna biləcəyi ehtimal edilir.
Müəllif: Roza
-
ABŞ02:43Tramp bəyan etdi: Hörmüz minalardan tamamilə təmizlənib
-
Qoroskop01:40Günün ulduz falı: emosional qərarlar verməkdən çəkinin
-
Hadisə00:27Azərbaycan-Ermənistan sərhədində zəlzələ oldu - Yeniləndi
-
Nəqliyyat10 Avqust 21:39Sabahdan Bakıda bu yollar bağlanacaq
-
Region10 Avqust 20:36Xamenei fərman imzaladı: İranda hərbi rəhbərlikdə yeni təyinatlar
-
Hadisə10 Avqust 19:5017 yaşlı Gülnaz qardaşını xilas edərkən boğulubmuş - Foto
-
Kriminal10 Avqust 19:10Azərbaycanda "WhatsApp" istifadəçiləri belə aldadılır - DTX xaricdən idarə olunan şəbəkə barədə xəbərdarlıq etdi
-
Kriminal10 Avqust 18:1010 milyon dövriyyəsi olan onlayn mərc şəbəkəsi ifşa olundu - Həbs edilənlər var













.jpg)






















