Tabloid.az
Yaralı atın yanında yalandan zorlanan qadın
İlk qınağımız olsun "Andrey Rublyov" filmindəki inəyin diri-diri yandırılmasına görə. Hərçənd rejissor özü həmin inəyin dərisinin asbestlə örtüldüyünü və çəkiliş zamanı xəsarət almadığını bəyan etmişdi...
Ikinci qınağımız olsun atın pilləkəndən yıxılmasına, ayağını
sındırmasına və sonra nizəylə öldürülməsinə.
Dahi Tarkovskinin "o atı sallaqxanadan gətirmişdilər, onsuz da
kəsəcəkdilər, biz də filmə çəkəndən sonra atın cəmdəyini elə
sallaqxanaya təhvil verdik" kimi bəraət cəhdinə də baxmayaq.
Çünki məhz bu andaca dərisinin asbestlə örtüldüyü hələ də
mübahisəli qalan inəyin taleyinin elə həmin sallaqxanada həll
olunduğundan başqa bir şey gəlməz ağıl deyilənin yan-yörəsinə.
Və atın yanına bir daha dönüb, həmin epizodu bir dəfə də izləmək
bəs edir üçüncü qınağımız üçün.
Tarkovski doğrudan da dahidir!
Atın məhz onun özünün rejissor nəzərinin bizə və hətta aktyorlara
da görünməyən "ekranındakı" kimi pilləkəndən yıxılması xətrinə,
qabaqcadan güllələyibmişlər heyvanı.
Və bu kadrın acısına tam diqqətini, ruhunun olan-olmayan axırıncı
həyəcan payını da verib baxan tamaşaçı bizimlə razılaşar ki,
rejissorun istəyi bu epizodda yalnız atın yıxılmasını,
öldürülməsini çəkmək, yalnız bunu tamaşaçıya ötürmək imiş, çünki
həmin kadrı bir az həyəcandan boşalmış soyuq nəzərlə təkrar-təkrar
izlədikdə, başqa, ikinci və üçüncü dərəcəli epizodları da
görürük.
Bu kadrların birində yekəpər bir tatar cəngavəri zirehli geyimi,
silahı ilə gəlib sağdan sola keçir və...stop! – yıxılıb qıçını
qıran atın başının tərpənişindən qəfil diksinib ani olaraq, qorxub
yoluna davam edir.
Biz anlayırıq ki, Vladimir şəhərinə basqın edən tatar cəngavəri
deyildi qorxan, aktyor idi və bu aktyorun həmin diksinmə anına görə
dahi rejissoru qınayırıq.
Başqa bir kadrda - atın solunda dörd-beş tatar qəsbkarının canlı və
bir bədən yolu boyunca olan mühasirəsində yerə ətəyi yuxarı
sürüşmüş rus qadın uzanıb və tatarlardan arxası bizə tərəf olanının
nə üçünsə tam müasir bir kişi əyninin şalvarını düymələyirmiş kimi
ani bir jestiylə, biz bu qadını zorlayan ən son tatarın bu olduğunu
anlayırıq.
Atın yıxılmasıyla ən son tatarın qalxmasının eyni məqamda baş
verdiyi məlumdur, amma anlaşılmır, işğal etdiyi şəhərin bir
qadınını o şəhərin ortasındaca dəstəylə zorlayan tatarlar niyə
sakitcə durublar və niyə həmin o sonuncu tatar yerdən rahatca,
ağrısız və əziyyətsiz qalxan rus qadınına yardım edir ayağa durması
üçün, çox alicənabca, centlmencə, doğma bir adama və ya hər gün bir
yerdə işlədiyi həmkarına edəcəyi kimi, avtomatik şəkildə bir
içdəngəlmə qərar kimi yəni...
Əlbəttə, atdan diksinən tatar kimi qadına yardım eləyən tatar da
həmin məqamlarda yalnız adi, sıradan aktyor idi və bu aktyorun da
"adamlıq" jestinə görə biz yenə də dahi Tarkovskini qınayırıq.
Qınayırıq, çünki qınamaya bilmirik!
Yıxılan at rejissorun diqqətini o qədər özünə çəkib ki, indicə bir
dəstə düşmən əsgəri tərəfindən zorlanmış qadının belə, sağlam bir
gimnast qız kimi dimdik ayağa durub, hara gəldi qaçmaq əvəzinə,
həmən onlara qoşulub, yıxılan ata, onun sınmış qıçına, nizəylə necə
öldürüləcəyinə tamaşa etməyə başlamasını belə, diqqətindən
qaçırdıb...
Xülasə, Tarkovskinin fikri qalıb atı necə təbii öldürməyin üstündə,
epizodun qalan bütün parçaları süni alınıb!
P.S. Dahilərə aldanmayın, onların sizə dahiyanə bir şəkildə təqdim
etdiklərinin fonu mütləq qüsurlu olur...
Publika.Az
-
Avropa03:43
Meqan Markl Keyt Middletonun xəstəliyindən necə istifadə etdi? - ŞOK DETALLAR
-
Avropa02:00
Azərbaycanlı jurnalist Kiyevdə vəfat etdi - FOTO
-
Magazin101:41
Azərbaycanda tanınmış müğənni üçün 2-ci dəfə TOY ÇALINACAQ - VİDEO
-
Magazin100:30
“Sonradan soyunanda göz öyrəşmir” - FOTO
-
Qoroskop00:15
Günün ULDUZ FALI: çox ciddi münaqişə baş verə bilər
-
Sosial28 Mart 22:50
Əhaliyə ŞAD XƏBƏR: pensiya və müavinətlər artırıla bilər - VİDEO
-
İdman28 Mart 22:24
UEFA-dan Avro-2024-lə bağlı YENİLİK - Yekun qərar bu tarixdə veriləcək
-
Magazin228 Mart 22:00
Sevgilisi məşhur aktrisanı döydü: "Aylarla..."