Bu gözəlləri izləmək üçün 6200 dollar ödəməlisiniz - FOTO
Bizi izləyin

Dəb

Bu gözəlləri izləmək üçün 6200 dollar ödəməlisiniz - FOTO

Bu ayın əvvəlindən başlayan Moda Həftələri Avropanın moda paytaxtlarında bütün sürətiylə keçirilməyə davam edir. Tanınmış moda evlərinin təqdim etdiyi 2024-cü ilin yaz-yay kolleksiyaları modapərəstlərə təqdim olunur və hər zamankı kimi, cazobədar modellərin öz üzərlərində sərgilədikləri geyimlər sosial şəbəkələrdə dərhal müzakirə obyektinə çevrilir. Lakin bu dəfə biz oxucuları hər hansı moda evinin son kolleksiyaları ilə deyil, Moda Həftələrinə satılan bilet qiymətləri ilə tanış edəcəyik.

Publika.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, ən bahalı şoular sırasına "Dior", "Balenciaga", "Valentino", "Saint Laurent", "Louis Vuitton" və "Hermes" daxildir.

Bir qayda olaraq, məşhur moda jurnallarının, kino ulduzlarının, müğənnilərin, və əlbəttə ki, influenserlərin qonaq olduğu Paris, Milan, Nyu-York və ya London moda həftələri əslində hər kəs üçün əlçatan deyil. Məlum olub ki, "Dior" şousuna 6200, "Louis Vuitton"a isə 6 000 dollara bilet əldə etmək baxmaq mümkündür. Moda yazarı və "Perfect Magazine" jurnalının baş redaktoru Bryan Yambao (daha çox Bryanboy kimi tanınır) bu barədə danışıb.

"Tam məlumatım yoxdur, amma bu əməliyyat qaranlıqdır: mənə dedilər ki, onlar müştərilərə rəsmi və qeyri-rəsmi kanallar vasitəsilə yerləri satırlar".

Paris Moda Həftəsi cədvəlinin bilet qiymətləri

Скриншот с расценками прохода на Неделю моды в Париже

Qiymət siyahısına əsasən aydın olub ki, cəmi altı ay əvvəl 4600-6200 dollar ödəməklə "Dior", "Balenciaga", "Valentino", "Saint Laurent", "Louis Vuitton" və "Hermes"in ən məşhur şoularına daxil ola bilərdiniz. "Victoria Beckham", "Vivienne Westwood" və "Stella McCartney"in şouları 2500 dollara, "Coperni", "The Row", "Acne" və "Dries Van Noten" isə 1300-1700 dollara baxa bilər. "Chanel"in nümayişi isə giriş istəyə görə dəyişir.

Çərşənbə axşamı başqa bir moda redaktoru Lui Pizano "X"də mühüm fransız moda evlərindən birinin menecerinin Instaqramdakı yaxın dostları üçün bölüşdüyü hekayəsinin skrinşotunu yerləşdirib. Skrinşotda axtarılan şouların yerlərinin satış qiymətləri göstərilib. Menecer bilet qiymətlərinə şounun ilk üç cərgəsində oturacaq yeri, həmçinin qırmızı xalça və afterpartiyə dəvətnamə vəd edir. Bu siyahıya "Balmain", "Givenchy", "Balenciaga", "Chanel", "Miu Miu2 və "Louis Vuitton" kimi brendlərin yeni mövsüm şouları daxil edilib.

Скриншот с предложением о покупке прохода на Неделю моды в Париже

"Hamısı doğrudur. Cədvəl var və mən üç-yeddi min avro qiymətində dəvətnamələr gördüm. Korrupsiya realdır. Onlar müxtəlif strukturlardan çoxlu insana rüşvət verirlər: PR, təhlükəsizlik və s.", - Brayan Yambao həmkarının paylaşımında qeyd edib.

"Belə görünür ki, moda tədbirlərinə pullu giriş adi bir təcrübəyə çevrilir. Moda nəşrinin baş redaktoru Anna Vinturun təşkil etdiyi keçən ilki "Vogue World" şousunun biletləri də üç min dollara idi. Və bu mövsüm Parisdəki Ritz-Carlton ön cərgədə oturacaqlar və PatBo şousuna nəqliyyat da daxil olmaqla on min dollarlıq paketlər təklif edirdi", - "The Cut" məqalədə bildirib.

"Beləliklə, sevimli "infoçıqanların" və ya influenserlərin şoularından hekayələr görsəniz, indi onların buna nə qədər pul xərclədiyini biləcəksiniz. Ümumiyyətlə, bütün bunlar əlbəttə ki, gülməlidir. Hər kəs kimi dəvət edə biləcəyini və kiminlə danışmayacaqları mükəmməl başa düşür. Amma bunu deməliyik ki, insanların belə bir hobbisi və özünə hörmətini artırmağın bir yolu var. Bəziləri bunu Kannda, bəziləri isə Moda Həftəsində edir", - qalmaqallı jurnalist Kseniya Sobşak qeyd edib.

Aytən

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm