Qadın
Bu xanımlar gün ərzində 3 fincan kofe içsələr...
Gündə üç stəkandan çox qəhvə içmək bəzi qadınların sinə ölçülərinin kiçilməsi ilə nəticələnə bilər.
Publika.az Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir ki, bu barədə diyetoloq Yelena Solomatina danışıb. Həddən artıq qəhvə içməyin fəsadları barədə xəbərdarlıq edən ekspert İsveçdəki Lund Universitetinin apardığı araşdırmaya istinad edib.
O, "Moskva 24" telekanalına müsahibəsində "Tədqiqat göstərir ki, müəyyən genə malik qadınlarda süd vəziləri həddindən artıq qəhvə istehlakı nəticəsində kiçilə bilər. Söhbət yalnız C geninin müəyyən variantının daşıyıcılarından gedir, bütün qadınlarda deyil", - bildirib.
Həkim qeyd edib ki, problem qadınların hansı genlərin daşıyıcısı olduqlarını bilməməsindədir.
Aytən
-
Qoroskop01:40Günün ulduz falı: Rutin həyat tərzindən uzaqlaşacaqsız
-
Hadisə00:45Azərbaycanda yaxın günlərdə zəlzələlər gözlənilir
-
Sağlamlıq14 Avqust 23:35Satıcıların “möcüzəvi” kimi təqdim etdiyi ekzotik bal təhlükəli imiş - Zəhərləyir
-
Magazin214 Avqust 23:15Gökhan Özen ikinci dəfə evləndi - Foto
-
Ekologiya14 Avqust 22:32Böyükşor gölü niyə yaşıl rəngə boyandı? - Rəsmi açıqlama
-
Hadisə14 Avqust 21:13Azərbaycanda güclü zəlzələ oldu
-
MDB14 Avqust 20:36Ruslar Şimali Koreyaya axın edir - Nə baş verir?
-
Ekologiya14 Avqust 20:12Həftəsonu ilə bağlı vacib xəbərdarlıq



















.jpg)


.jpg)












