Dünya
Hindistan brendlərinin dəyəri 2 trilyon dollara yaxınlaşıb
“Brand Finance” konsaltinq şirkətinin araşdırmasına əsasən, Hindistanın 100 ən böyük brendinin ümumi dəyəri son bir ildə artaraq 2 trilyon dollara yaxınlaşıb.
Publika.az xəbər verir ki, “Tata Group” konqlomeratı ölkənin ən bahalı brendi olaraq qalır. Onun dəyəri il ərzində 10,3% artaraq 26,4 milyard dollar təşkil edib. Şirkət ən bahalı brendlərin qlobal siyahısında yeddinci yeri tutur.
İkinci yeri proqram təminatı istehsalçısı “Infosys” tutub. Şirkətin brendinin dəyəri 13,01 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir.
Üçüncü sırada “Life Insurance Corporation” (9,76 milyard dollar) sığorta şirkəti qərarlaşıb. “Airtel” telekommunikasiya operatorunun brendi (7,53 milyard dollar) reytinqdə dördüncü yerə yüksəlib, “Reliance Industries” konqlomeratı (7,36 milyard dollar) isə beşinci yerə düşüb.
-
Əmlak11:55
Qərar verildi: Ev almaq istəyənlərə 55 min manat ödəniləcək
-
İdman11:25
Ulduzu sönən futbolçunun parlaq gözəli - FOTOLAR
-
Nida Xəbər 10:47
Ermənilər Azərbaycanın nəzarətinə keçəcək körpünü tutdular
-
ABŞ10:17
Arxeoloqlar ABŞ-ın ilk prezidentinin içki anbarını tapdılar: Görün nə içirmiş - FOTO
-
Region09:06
I Aram Ərdoğana cavab verdi: Unutmayın ki...
-
Nəqliyyat08:32
Bu yollarda tıxac var - SİYAHI
-
MDB08:17
Generalın və ailəsinin əmlaklarının üzərinə həbs qoyuldu
-
ABŞ08:05
Rusiya nüvə başlığı daşıya bilən peyk hazırlayır - ABŞ