Dünya
Hindistan brendlərinin dəyəri 2 trilyon dollara yaxınlaşıb
![](https://publika.az/storage/2023/06/08/euhfoiqwoaeyhau.jpg?v1722039817)
“Brand Finance” konsaltinq şirkətinin araşdırmasına əsasən, Hindistanın 100 ən böyük brendinin ümumi dəyəri son bir ildə artaraq 2 trilyon dollara yaxınlaşıb.
Publika.az xəbər verir ki, “Tata Group” konqlomeratı ölkənin ən bahalı brendi olaraq qalır. Onun dəyəri il ərzində 10,3% artaraq 26,4 milyard dollar təşkil edib. Şirkət ən bahalı brendlərin qlobal siyahısında yeddinci yeri tutur.
İkinci yeri proqram təminatı istehsalçısı “Infosys” tutub. Şirkətin brendinin dəyəri 13,01 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir.
Üçüncü sırada “Life Insurance Corporation” (9,76 milyard dollar) sığorta şirkəti qərarlaşıb. “Airtel” telekommunikasiya operatorunun brendi (7,53 milyard dollar) reytinqdə dördüncü yerə yüksəlib, “Reliance Industries” konqlomeratı (7,36 milyard dollar) isə beşinci yerə düşüb.
![Publika.az](https://publika.az/assets/main/image/logo-nav.png)
-
İdman03:19
Ailəsi ilə istirahət edir: məkanı gizli saxlayır - FOTOLAR
-
Sağlamlıq02:18
Bu tərəvəz kişiləri prostat xərçəngindən qoruyur - Uroloqdan tövsiyə
-
Magazin101:48
Ebru Gündeşdən boşanma iddialarına CAVAB - FOTO
-
İdman01:20
Məşq edərkən maşın vurdu: Paris-2024-ü buraxacaq
-
Qoroskop00:42
Günün qoroskopu: gəlirləriniz arta bilər
-
Nida Xəbər 00:27
Sərdar Cəlaloğlu namizədliyini geri götürdü - Səbəbini belə izah etdi
-
Magazin100:12
"Ərim deyir ki, üçüncü uşaq olmasa, səni boşayacam" - Sevda Yahyayeva
-
İdman26 İyul 22:00
Azərbaycan nümayəndə heyəti paraddan keçdi - VİDEO