Dünya
Hindistan brendlərinin dəyəri 2 trilyon dollara yaxınlaşıb

“Brand Finance” konsaltinq şirkətinin araşdırmasına əsasən, Hindistanın 100 ən böyük brendinin ümumi dəyəri son bir ildə artaraq 2 trilyon dollara yaxınlaşıb.
Publika.az xəbər verir ki, “Tata Group” konqlomeratı ölkənin ən bahalı brendi olaraq qalır. Onun dəyəri il ərzində 10,3% artaraq 26,4 milyard dollar təşkil edib. Şirkət ən bahalı brendlərin qlobal siyahısında yeddinci yeri tutur.
İkinci yeri proqram təminatı istehsalçısı “Infosys” tutub. Şirkətin brendinin dəyəri 13,01 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilir.
Üçüncü sırada “Life Insurance Corporation” (9,76 milyard dollar) sığorta şirkəti qərarlaşıb. “Airtel” telekommunikasiya operatorunun brendi (7,53 milyard dollar) reytinqdə dördüncü yerə yüksəlib, “Reliance Industries” konqlomeratı (7,36 milyard dollar) isə beşinci yerə düşüb.

-
Maraq dünyası19:51
Mask türkcə bilən işçi axtarır - Maaşı...
-
Nida Xəbər 19:26
Ermənilərin müsadirə edilən döyüş texnikası - VİDEO
-
Hadisə19:14
SDU-nun müəllimi vəfat etdi
-
Nida Xəbər 18:34
Bayramov Hakan Fidana Qarabağ xalçası hədiyyə etdi - FOTO
-
Nida Xəbər 17:28
Qarabağda bütün mənzərə bir gündə dəyişdi - Yaşar Gülər
-
Qarabağ 16:56
Ermənilərin tərk etdiyi döyüş mövqeyinin görüntüləri - Video
-
Nida Xəbər 16:42
“Yaralı erməni əsgərlərinə tibbi yardım göstərməyə hazırıq” - Hikmət Hacıyev
-
Nida Təhlil 16:16
Bu görüş erməniləri zərərli ideologiyadan xilas edəcək - ŞƏRH