Sağlamlıq
Bu qidalar gənc yaşda infarkt riskini artırır
Böyük Britaniya və Finlandiyadan olan bir qrup elm adamı uşaqlıqda çox yağlı, şirin və yüksək kalorili qidaların qəbulunun gənc yaşda insult və infarkt riskini artırdığını müəyyən edib.
Publika.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri “British Journal of Nutrition” jurnalında dərc olunub.
Mütəxəssislər yeddi yaş və daha yuxarı 4700-dən çox könüllünün qidalanma vərdişlərini və pəhrizini təhlil ediblər. İştirakçılar 17 yaşında olduqdan sonra tədqiqatçılar nəbz dalğasını ölçməklə onların arterial sərtliyini qiymətləndirdilər.
Mütəxəssislər izah ediblər ki, arterial sərtlik infarkt və insultun əsas tətikçilərindən biridir. Beləliklə, qeyri-kafi qidalanma hətta gənc yaşda da sağlamlığa zərər verə bilər.
Murad
-
Qoroskop00:00Günün ULDUZ FALI - Həyatınıza ciddi bir insan daxil ola bilər
-
Magazin19 İyun 23:48“Qadının gözəlliyi baxışında gizlidir” - FOTO
-
MDB9 İyun 23:12Dağıstanda magistral qaz kəmərində güclü partlayışlar baş verdi - VİDEO
-
Sosial9 İyun 22:24Məktəbli qız Bərdə sakininə qoşulub qaçdı
-
Magazin19 İyun 21:36Xatundan ETİRAF: “Ondan qorxuram, məni danlayır”
-
MDB9 İyun 20:00Qeyri-adi toy: Bəy mərasimə onlayn qatıldı
-
Səhiyyə9 İyun 18:45Azərbaycanda quş qripi və Nyukasl xəstəliklərinə yoluxma halı var?
-
Nida Xəbər 9 İyun 18:12Nərmin Əhmədovaya yüksək vəzifə verildi

















.jpg)



















