Sağlamlıq
Bu qidalar infarkt və insult riskini artırır
Alimlər müəyyən ediblər ki, vegan kolbasa, heyvan mənşəli məhsulları əvəz etmək üçün nəzərdə tutulmuş burgerlər, tortlar və cipslər kimi yüksək işlənmiş bitki mənşəli qidalar infarkt və insult riskinin 15 faiz artması ilə əlaqələndirilir.
Publika.az xəbər verir ki, Böyük Britaniyanın Biobank tədqiqatında 118 000-dən çox iştirakçının qida rasionunun təhlilinə əsasən belə qənaətə gəlinib.
“Lancet Regional Health - Europe” jurnalında dərc edilən araşdırma göstərir ki, bu təhlükə hətta bitki qidalarında da mövcuddur və yüksək istehlak ürək ölümünün 15 faiz artması ilə əlaqələndirilir.
London İmperial Kollecinin mütəxəssislərinin iştirak etdiyi araşdırmada 40-69 yaş arası 118 mindən çox britaniyalının ən azı iki gün ərzində pəhrizlərini qiymətləndirən məlumatlarından istifadə edilib.
Alimlər qidaları meyvə, tərəvəz, taxıl, çörək, tort və şirniyyat kimi bitki mənşəli qidalara və balıq, quş əti, qırmızı ət, yumurta və süd məhsulları kimi heyvan mənşəli qidalara bölüblər.
Bu məlumatlar daha sonra ürək-damar xəstəlikləri haqqında məlumat vermək üçün xəstəxana və ölüm məlumatları ilə müqayisə olunub.
Onlar müəyyən ediblər ki, yüksək dərəcədə işlənmiş bitki mənşəli qidalardan çox istifadə edən insanlarda, pəhrizlərində daha az bitki mənşəli qidalar olan vegetarianlarla müqayisədə ürək xəstəliyi riski 7 faiz daha çox, ölüm riski isə 15 faiz artır.
Təzə meyvə və tərəvəz kimi işlənməmiş vegetarian qidaların istehlakının 10 faiz artması ürək xəstəliyi riskinin 8 faiz azalmasına səbəb olub.
Alimlər həmçinin belə qənaətə gəliblər ki, ürək-damar xəstəliklərindən ölüm halları ən az yağ turşusu istehlak edən vegetarianlar arasında beşdə bir, damarlarda yağ yığılması nəticəsində yaranan ürək-damar xəstəlikləri arasında isə 13 faiz azalıb.
Cəmilə
-
Avropa15:37Gürcülərin rus ədəbiyyatı oğurluğu - Parisdə məhkəmə başlayır
-
Sosial13:06Sabah 33 dərəcə isti olacaq
-
Region12:02Türkiyə-Ermənistan sərhədi açılır? – Ankaradakı mənbə ruslara deyib ki...
-
İdman11:17ÇL-in finalında həlledici penaltini vuran ulduzun uğur mələyi - FOTOLAR
-
Dünya10:30Trampın kürəkəninin milyardlıq layihəsi bu ölkəni qarışdırdı: "Flaminqo üsyanı" başladı
-
ABŞ10:00Tramp müsahibə zamanı qəzəbləndi: Aparıcıya "əxlaqsızsan" deyib, verilişi tərk etdi
-
İdman09:48DÇ-2026-dan öncə qalmaqal: Özbəklərlə cinayətkarlar kimi davrandılar - VİDEO
-
Sosial08:37Bakının mərkəzinə axışıblar – Qanun var, amma yığıb-yığışdırmaq olmur!






































