Sağlamlıq
Bu dərmanlardan uzaq durun - Ölüm riskini artırır
ABŞ-da aparılan son tədqiqatlar multivitamin əlavələrinin ömrü uzatmadığını, hətta bunlardan istifadə edənlərin ölüm riskinin daha yüksək olduğunu ortaya çıxarıb.
Publika.az xəbər verir ki, ABŞ Milli Sağlamlıq İnstitutunun tədqiqatçılarının apardıqları araşdırma belə deməyə əsas verir.
Tədqiqatçılar 390 min 124 yetkin insanın məlumatlarını araşdırıb. Onlar multivitaminlərin erkən ölüm riskini azaltdığına dair heç bir dəlil tapmayıb. Lakin bu cür əlavələr qəbul edən insanların ölüm riskinin 4 faiz daha yüksək olduğunu qeyd ediblər.
Mütəxəssislər buna ehtiyacı olan insanların vitamin əlavələrini ayrıca qəbul etmələrinin zərərli olmadığını bildirirlər. Məsələn, dəmir və ya B vitamini çatışmazlığından əziyyət çəkən insanların onları əlavə olaraq qəbul etmələri normaldır.
Qeyd edək ki, araşdırma “JAMA Network Open” jurnalında dərc olunub.
Roza
-
Region12:02Türkiyə-Ermənistan sərhədi açılır? – Ankaradakı mənbə ruslara deyib ki...
-
İdman11:17ÇL-in finalında həlledici penaltini vuran ulduzun uğur mələyi - FOTOLAR
-
Dünya10:30Trampın kürəkəninin milyardlıq layihəsi bu ölkəni qarışdırdı: "Flaminqo üsyanı" başladı
-
ABŞ10:00Tramp müsahibə zamanı qəzəbləndi: Aparıcıya "əxlaqsızsan" deyib, verilişi tərk etdi
-
İdman09:48DÇ-2026-dan öncə qalmaqal: Özbəklərlə cinayətkarlar kimi davrandılar - VİDEO
-
Sosial08:37Bakının mərkəzinə axışıblar – Qanun var, amma yığıb-yığışdırmaq olmur!
-
ABŞ08:10Tramp NBA finalında fitə basıldı - Azarkeşlə polis arasında toqquşma
-
Sosial07:35Pensiya və sosial müavinətlərlə bağlı yenilik






































