Sağlamlıq
Bu pəhrizlər xərçəng riskini artırır
İrlandiyalı alimlər müəyyən ediblər ki, Qərb pəhrizləri iltihablı bağırsaq xəstəliyi və kolorektal xərçəngin inkişaf riskini artırır.
Publika.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri “Nature Reviews Microbiology” jurnalında dərc olunub.
Qeyd olunub ki, icmal altı ümumi pəhrizi əhatə edir və onların bağırsaq mikrobiomuna təsirlərini təhlil edir. Məlum olub ki, mikrobiomun balansının dəyişdirilməsi ümumi sağlamlığa təsir edir. Bu, xüsusilə yüksək yağ və şəkər tərkibi ilə xarakterizə olunan Qərb pəhrizlərində nəzərə çarpır.
Tədqiqatçılar liflə zəngin Aralıq dənizi pəhrizini, bitki əsaslı pəhrizi, yüksək proteinli pəhrizi, həmçinin ketogenik və Qərb pəhrizlərini araşdırıblar. Hər birinin qısa zəncirli yağ turşuları kimi molekulların istehsalına təsir edərək bağırsaq mikrobiomunun tərkibini və funksionallığını əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdirdiyi aşkar edilib.
Beləliklə, müəyyən edilib ki, Qərb pəhrizi mikrobiomaya mənfi təsir göstərir və iltihablı bağırsaq xəstəliyinin inkişaf riskini artırır.
-
Sosial08:37Bakının mərkəzinə axışıblar – Qanun var, amma yığıb-yığışdırmaq olmur!
-
ABŞ08:10Tramp NBA finalında fitə basıldı - Azarkeşlə polis arasında toqquşma
-
Sosial07:35Pensiya və sosial müavinətlərlə bağlı yenilik
-
İdman06:46Anası ən çox sevdiyi oyunçunun adını açıqladı, Yamal şoka düşdü - Foto
-
Dünya05:15İran rejimi belə səhvə yol versə... - Netanyahu hədələdi
-
Ekologiya03:44Bu gecə “qovuşurlar” - Azərbaycandan da görünəcək
-
Hadisə01:40Şadlıq sarayının qarşısında kütləvi dava: saxlanılanlar var - Video/Yeniləndi
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: Maddi məsələlər ön planda olacaq







































