Sağlamlıq
Oturaq həyat tərzi ilə vaxtsız ölüm riski arasında əlaqə: Qəhvə möcüzəsi
Soşo Universitetinin alimləri qəhvə içməklə oturaq həyat tərzi və vaxtından əvvəl ölüm riskinin azalması arasında gözlənilməz əlaqə aşkar ediblər.
Publika.az xəbər verir ki, bu haqda “Planet Today”da təqdim olunan araşdırmada qeyd olunub.
10 mindən çox iştirakçının yer aldığı böyük bir araşdırma, müntəzəm olaraq qəhvə içən oturaq insanların 13 illik izləmə müddətində ölüm riskinin 1,58 dəfə daha az olduğunu müəyyən edib.
Tədqiqatçılar qəhvənin faydalı təsirlərinin fiziki fəaliyyət çatışmazlığının mənfi təsirlərini kompensasiya edə bildiyini deyiblər. Erkən ölüm riskində ən əhəmiyyətli azalma gündə 3-5 fincan qəhvə qəbul edənlərdə müşahidə olunub.
Lakin 5 stəkandan çox qəhvə içmək onun müsbət təsirini xeyli azaldır.
Cəmilə
-
İdman06:46Anası ən çox sevdiyi oyunçunun adını açıqladı, Yamal şoka düşdü - Foto
-
Dünya05:15İran rejimi belə səhvə yol versə... - Netanyahu hədələdi
-
Ekologiya03:44Bu gecə “qovuşurlar” - Azərbaycandan da görünəcək
-
Hadisə01:40Şadlıq sarayının qarşısında kütləvi dava: saxlanılanlar var - Video/Yeniləndi
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: Maddi məsələlər ön planda olacaq
-
Qarabağ 8 İyun 21:26Şuşada bunu etmək qadağan edilir
-
Ekologiya8 İyun 19:504 gün yağış yağacaq - Xəbərdarlıq
-
Sosial8 İyun 19:10Kimlərə güzəştli kreditlər veriləcək?


































