Sağlamlıq
Hər gün bir fincan qəhvə sizi bu xəstəlikdən xilas edə bilər
Alimlər hər gün espresso qəhvəsi içməyin demensiya ilə mübarizədə əhəmiyyətli rol oynadığını aşkar ediblər.
Publika.az xəbər verir ki, Verona Universitetinin mütəxəssislər qrupu tərəfindən aparılan yeni araşdırma göstərib ki, gündə yalnız bir espresso qəhvəsi demans, xüsusən də Alzheimer xəstəliyinin inkişaf riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər.
Professor Mariapina D'Onofrionun rəhbərlik etdiyi tədqiqatda espressonun beyinə təsiri, xüsusən də Alzheimer xəstəliyi kimi neyrodegenerativ xəstəlikləri olan insanların beyinlərində toplandığı məlum olan tau zülallarının əmələ gəlməsi ilə mübarizə qabiliyyəti araşdırılıb.
Tədqiqatlar içkinin tərkibindəki birləşmələrin tau zülallarını aktiv şəkildə parçaladığını, onların neyronlara vurduğu zərərin və sonradan idrak qabiliyyətinin azalmasının qarşısını aldığını göstərir. Hətta çoxlarının sevdiyi dəbdə olan espresso martini kokteyli demensiya ilə əlaqəli proseslərin qarşısını almağa kömək edə biləcək bu faydalı birləşmələri ehtiva edir.
Cəmilə
-
Hadisə01:40Şadlıq sarayının qarşısında kütləvi dava: saxlanılanlar var - Video/Yeniləndi
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: Maddi məsələlər ön planda olacaq
-
Qarabağ 8 İyun 21:26Şuşada bunu etmək qadağan edilir
-
Ekologiya8 İyun 19:504 gün yağış yağacaq - Xəbərdarlıq
-
Sosial8 İyun 19:10Kimlərə güzəştli kreditlər veriləcək?
-
Dünya8 İyun 18:20İsrail Trampın xahişi ilə İrana hücumları dayandırdı
-
Rəsmi xronika8 İyun 17:23İlham Əliyev sərəncam imzaladı
-
Elm və təhsil8 İyun 16:28Keçid balları düşəcək?



















.jpg)
















