Sağlamlıq
İnsult riskini azaltmaq üçün gündə neçə fincan qəhvə içməli?
Gündə nə qədər qəhvə içməyin insult riskini azaltdığı müəyyən edilib.
Publika.az xəbər verir ki, bunu Çinin "Soochow" Universitetinin alimlərinin apardıqları tədqiqat üzə çıxarıb.
Onlar gündə iki-üç fincan qəhvə içməyin kardiometabolik xəstəliklər, o cümlədən 2-ci tip diabet, koronar ürək xəstəliyi və insult riskini azaltdığını sübuta yetiriblər.
Tədqiqatın nəticələri “Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism” elmi jurnalında dərc olunub.
Elm adamları 172,3 min iştirakçının qidalanma vərdişlərini və sağlamlıq vəziyyətlərini təhlil ediblər. Beləliklə, kofeinin kiçik dozalarının kardiometabolik multimorbidlik riskini əhəmiyyətli dərəcədə azaltdığı aşkarlanıb.
"Kardiometabolik multimorbidlik" birləşməsi maddələr mübadiləsi və ürək-damar sistemi ilə əlaqəli iki və ya daha çox xroniki xəstəliyin eyni vaxtda mövcudluğunu ifadə edir. Kardiometabolik xəstəliklər qrupuna şəkərli diabet, koroner ürək xəstəliyi, infarkt və insult daxildir.
Alimlərin fikrincə, iki-üç fincan sadə qəhvədə bu cür patologiyaların qarşısını almaq üçün lazım olan kofein miqdarı var. Hər gün bu miqdarda qəhvə istehlak edən iştirakçılarda, ümumiyyətlə qəhvə içməyənlərə nisbətən bu cür problemlərin inkişaf ehtimalı 48,1% azdır.
Ləman
-
Qarabağ 21:26Şuşada bunu etmək qadağan edilir
-
Ekologiya19:504 gün yağış yağacaq - Xəbərdarlıq
-
Sosial19:10Kimlərə güzəştli kreditlər veriləcək?
-
Dünya18:20İsrail Trampın xahişi ilə İrana hücumları dayandırdı
-
Rəsmi xronika17:23İlham Əliyev sərəncam imzaladı
-
Elm və təhsil16:28Keçid balları düşəcək?
-
Magazin114:32Dünyada tanınan azərbaycanlıların siyahısı açıqlandı: Bizim Xalq artisti də var - FOTO
-
İdman13:55Azərbaycanı seçən rusa xəbərdarlıq edildi: Sənin kimiləri sevmirlər














.jpg)
























