Sağlamlıq
Bu qidalar qocalmanı sürətləndirir
Qablaşdırılmış qidalardakı rafinə olunmuş şəkər hüceyrələrin zədələnməsinə və bioloji qocalmaya səbəb olur.
Publika.az xəbər verir ki, bu gün istehlak edilən bəzi qidalar səbəbindən vaxtından əvvəl qocalma çağımızın xəstəliyinə çevrilib.
Kaliforniya Universiteti tərəfindən aparılan araşdırmalara görə, istehlak etdiyimiz qidaların tərkibində olan rafinə edilmiş şəkər hüceyrələri zədələyir və xroniki iltihaba səbəb olur.
Xroniki iltihab, piylənmə, diabet, qaraciyər və ürək xəstəlikləri ilə yanaşı, müxtəlif növ xərçəng riskini də artıra bilər.
Son araşdırmalar emal olunmuş qidaların bir amerikalının gündəlik kalori qəbulunun 60 faizini təşkil etdiyini göstərib.
Müəyyən edilib ki, şəkərli içkilər, qablaşdırılmış çörək, meyvəli qatıq, həmçinin kolbasa və salam kimi emal olunmuş ətlər bioloji qocalmanı sürətləndirir.
Roza
-
Rəsmi xronika17:23İlham Əliyev sərəncam imzaladı
-
Elm və təhsil16:28Keçid balları düşəcək?
-
Magazin114:32Dünyada tanınan azərbaycanlıların siyahısı açıqlandı: Bizim Xalq artisti də var - FOTO
-
İdman13:55Azərbaycanı seçən rusa xəbərdarlıq edildi: Sənin kimiləri sevmirlər
-
Hadisə13:21Azərbaycanda vəzifəli şəxs vəfat etdi
-
Sosial12:46Sabah yağış yağacaq
-
Nida Xəbər 10:54Paşinyandan Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı açıqlama: Başlayırıq
-
Nida Təhlil 10:30"Dəmir yumruq" ermənilərin 50 faizini sağaltdı - Zülfüqarov azərbaycanlıları təbrik etdi





































