Sağlamlıq
Bu xəstəliyi olanların nəzərinə: tünd şokoladın inanılmaz faydası üzə çıxdı
Britaniyanın "The British Medical Journal" (BMJ) tibb jurnalında dərc edilən araşdırmaya görə, həftədə 5 və ya daha çox porsiya tünd şokolad istehlakı 2-ci tip diabet riskini 21 faiz azalda bilər.
Publika.az xəbər verir ki, 1986-2021-ci illər arasında Çin və ABŞ-da təxminən 192 min insan üzərində aparılan araşdırmada şokolad istehlakının 2-ci tip diabetə təsiri, 111 min şəxs üzərində aparılan araşdırmada şokolad növlərinin (südlü və tünd) təsiri müzakirə edilib.
Araşdırma nəticəsində hər hansı şokolad yeyənlərdə 2-ci tip şəkər xəstəliyinə tutulma riskinin tünd şokoladı az yeyənlərə nisbətən 10 faiz az olduğu bildirilib.
Həftədə 5 və ya daha çox porsiya tünd şokolad istehlak edənlərin 2-ci tip diabet riskini 21% azalda biləcəyini ortaya çıxaran araşdırmaya görə, südlü şokoladdan istifadənin bu növə ciddi təsir göstərmədiyi müşahidə edilib.
Araşdırmada 2019-cu ildə dünya üzrə 2-ci tip diabetli insanların sayının 463 milyon olduğu, 2045-ci ildə isə bu rəqəmin 700 milyona çatacağı proqnozlaşdırılıb.
Aysel Şahmar
-
Hadisə13:21Azərbaycanda vəzifəli şəxs vəfat etdi
-
Sosial12:46Sabah yağış yağacaq
-
Nida Xəbər 10:54Paşinyandan Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı açıqlama: Başlayırıq
-
Nida Təhlil 10:30"Dəmir yumruq" ermənilərin 50 faizini sağaltdı - Zülfüqarov azərbaycanlıları təbrik etdi
-
Region10:09Bütün səslər hesablandı: Ermənistan seçkilərinin nəticəsi bəlli oldu
-
Dünya10:00Bəşər Əsədin Moskva həyatı - Putin ona nəyi qadağan edib?
-
Nida Xəbər 09:12Emin Ağalarov ilk dəfə AÇIQLADI: İlham Əliyevlə belə tanış olub
-
Cənubi Qafqaz08:24MSK yeni məlumat yaydı - Paşinyanın səs faizi düşüb






































