Sağlamlıq
Qəhvə ömrü uzadırmış: gündə neçə fincan içmək lazımdır?
Qəhvə ömrü uzatmaqla yanaşı, koqnitiv funksiyaları və yaşa bağlı xəstəliklərdən qoruyur.
Publika.az xəbər verir ki, yeni araşdırmaya görə, gündə 2-3 fincan qəhvə istehlakı bütün səbəblərdən ölümləri 17 faiz azaldır.
Araşdırmanın müəllifləri Katia R. Lopes və Rodriqo A. Cunhandır. Onların sözlərinə görə, mütəmadi qəhvə istehlakı orta hesabla ömrü 1,8 il artırır.
Genişmiqyaslı epidemioloji tədqiqatlar qəhvə istehlakının bəzi xərçəng xəstəliyi növləri və 2-ci tip diabet kimi xroniki xəstəliklərin azaldılmasında təsirli olduğunu da aşkar edib.
Roza
-
İdman13:55Azərbaycanı seçən rusa xəbərdarlıq edildi: Sənin kimiləri sevmirlər
-
Hadisə13:21Azərbaycanda vəzifəli şəxs vəfat etdi
-
Sosial12:46Sabah yağış yağacaq
-
Nida Xəbər 10:54Paşinyandan Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı açıqlama: Başlayırıq
-
Nida Təhlil 10:30"Dəmir yumruq" ermənilərin 50 faizini sağaltdı - Zülfüqarov azərbaycanlıları təbrik etdi
-
Region10:09Bütün səslər hesablandı: Ermənistan seçkilərinin nəticəsi bəlli oldu
-
Dünya10:00Bəşər Əsədin Moskva həyatı - Putin ona nəyi qadağan edib?
-
Nida Xəbər 09:12Emin Ağalarov ilk dəfə AÇIQLADI: İlham Əliyevlə belə tanış olub





































