Sağlamlıq
Beyin fəaliyyətini yaxşılaşdıran SƏHƏR YEMƏYİ - Hər gün 50 qram...
Reading Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, səhər yeməyində qatıqla 50 qram fındıq və qoz yemək reaksiya vaxtlarını sürətləndirir və gün ərzində yaddaşı yaxşılaşdırır.
Publika.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri “Food & Function” jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatda 18-30 yaş arası 32 sağlam gənc iştirak edib. Təcrübənin müxtəlif günlərində səhər yeməyi üçün qatıq və taxıl ilə qoz, eləcə də digər yemək variantları istehlak ediblər. Onlar hər ilk yeməkdən altı saat sonra beyin skanları və koqnitiv testlərdən keçiriliblər.
Nəticələr göstərib ki, qoz-fındıq ilə səhər yeməyi yemək beyin sürətinə və yaddaşa qozsuz səhər yeməyi yeməkdən daha müsbət təsir edib. İştirakçıların qan testləri qlükoza və yağ turşusu səviyyələrində müsbət dəyişikliklər göstərib, hər ikisi beyin funksiyasına təsir edə bilər.
Tədqiqatçıların fikrincə, qozun tərkibində omeqa-3, alfa-linolenik yağ turşuları, zülallar və polifenol adlanan bitki birləşmələri var. Bütün bu maddələr bilişsel qabiliyyətləri inkişaf etdirə bilər. Bununla belə, bu komponentlərin təsir mexanizmlərini daha dəqiq başa düşmək üçün əlavə tədqiqatlara ehtiyac var.
Hüseyn İbadlı
-
ABŞ05:15Trampın paylaşdığı video olay oldu
-
Qoroskop03:43Bürclər bu günə nə deyir? - Qoroskop
-
Dünya00:23Hava zərbələri bir həftə davam edə bilər... - SEPAH nə planlayır?
-
Dünya00:05İran İsrailə hava zərbələri endirdi
-
Cənubi Qafqaz7 İyun 21:15Paşinyanın partiyası seçkilərdə səslərin neçə faizini topladı? - Ekzit-poll nəticələri
-
Dünya7 İyun 19:13Bu, hər kəs üçün qlobal kabusa çevriləcək - Hakan Fidan
-
Hadisə7 İyun 18:12Azərbaycanda zəlzələ oldu
-
Sosial7 İyun 17:44Azyaşlının əlillik müavinəti hər il kəsilir - VİDEO




































