Sağlamlıq
Pomidor orqanizmi xərçəngin hansı növlərindən qoruyur? - Alimlər açıqladı
Pomidorun tərkibindəki "likopen" adlı piqment ümumi xərçəngə tutulma riskini və ağciyər xərçəngindən ölmə ehtimalını azaldır.
Publika.az xəbər verir ki, bunu Tehran Tibb Elmləri Universitetinin alimləri müəyyən ediblər.
Araşdırmanın nəticələri “Frontiers in Nutrition” jurnalında dərc olunub.
Likopenin terapevtik effektivliyini qiymətləndirmək üçün alimlər bu mövzuda əvvəllər dərc edilmiş 121 araşdırmanı təhlil ediblər. Onlar aşkar ediblər ki, bu təbii maddənin yüksək istehlakı ümumi xərçəng riskinin əhəmiyyətli dərəcədə azalması ilə əlaqələndirilir.
Pəhrizlərində ən yüksək miqdarda likopen olan iştirakçılar xərçəngdən ən yaxşı şəkildə qorunublar. Meta-analizə görə, bu bitki piqmentinin qandakı səviyyəsinin hər 10 mkq/dL artışı ümumi xərçəng riskini 5% azaldır.
Likopen istehlakı ilə prostat xərçəngi riskinin azalması arasında güclü əlaqə tapılıb. Bundan əlavə, tədqiqatçılar qanda likopenin yüksək səviyyədə olmasının ağciyər xərçəngindən ölüm riskini də azaltdığını müəyyən ediblər.
Ləman
-
Qoroskop03:43Bürclər bu günə nə deyir? - Qoroskop
-
Dünya00:23Hava zərbələri bir həftə davam edə bilər... - SEPAH nə planlayır?
-
Dünya00:05İran İsrailə hava zərbələri endirdi
-
Cənubi Qafqaz7 İyun 21:15Paşinyanın partiyası seçkilərdə səslərin neçə faizini topladı? - Ekzit-poll nəticələri
-
Dünya7 İyun 19:13Bu, hər kəs üçün qlobal kabusa çevriləcək - Hakan Fidan
-
Hadisə7 İyun 18:12Azərbaycanda zəlzələ oldu
-
Sosial7 İyun 17:44Azyaşlının əlillik müavinəti hər il kəsilir - VİDEO
-
Magazin27 İyun 17:06Aleyna Solaker Berkə ərə gedir






































