Böyük köç başlaya bilər: Həyat üçün ideal PLANET TAPILDI - FOTO
Bizi izləyin

Sosial

Böyük köç başlaya bilər: Həyat üçün ideal PLANET TAPILDI - FOTO

2017-ci ildə astronomlar "Cetus" bürcündə LHS-1140 ulduzunun yaxınlığında ekzoplanet təyin etdilər və onu sadəcə LHS-1140b adlandırdılar. Beləliklə, günəş sistemindən kənarda həyatın yaranması üçün ən perspektivli yerlərdən biri ortaya çıxdı. Və çox qəribədir ki, elm adamları öyrəndilər ki, bu, əvvəllər düşünüldüyündən daha perspektivlidir.

Publika.az xəbər verir ki, bu barədə "Around the World" jurnalı yazır.

Bildirilir ki, ekzoplanet quruluşuna görə “göz planeti” adlanır, çünki onun səthində diametri təqribən 4000 km olan qlobal okean var və kənardan o, daim öz ulduzuna baxan gözə bənzəyir.

Monreal Universitetinin astrofiziki Çarlz Kadieux "The Astrophysical Journal Letters" jurnalında dərc olunmaq üçün qəbul edilən araşdırmada bunları söyləyir: "Hazırda məlum olan bütün mülayim ekzoplanetlərdən LHS-1140b "bir gün günəş sistemindən kənarda yadplanetlilərin səthində maye suyun mövcudluğunu dolayı yolla təsdiqləmək üçün ən yaxşı variant" ola bilər. Əgər belədirsə, bu, yaşayış üçün potensial ekzoplanetlərin axtarışında mühüm mərhələ olacaq".

Qeyd olunur ki, soyuq qırmızı cırtdan ulduz, üzərindəki suyun buxarlanaraq udulması üçün öz ulduzundan kifayət qədər uzaqdır, lakin eyni zamanda suyun bütün səthinin donmasının qarşısını alacaq qədər yaxındır. Düzdür, onun həyatı dəstəkləmək üçün lazımi şəraiti olması şərt deyil və LHS-1140b haqqında daha çox öyrənmək üçün tədqiqatçılar ekzoplanetin atmosferinə nəzər salmalı idilər. Bunu astrofiziklər "James Webb" teleskopunun köməyi ilə etdilər.

Xatırladaq ki, tədqiqatçılar daha əvvəl müəyyən etmişdilər ki, LHS-1140b-də Yer atmosferində dominant tərkib hissəsi olan azot var. Əgər ekzoplanet kiçik Neptun kimi daha qazlı olsaydı, onun atmosferi hidrogenlə daha zəngin olardı.

Astrofiziklər orada nə baş verdiyini dəqiq bilmirlər, lakin onlar deyirlər ki, LHS-1140b günəş sistemindən kənar ekzotik yadplanetlilər ekosistemi üçün ən çox ehtimal olunan namizəd kimi görünür. Ancaq bunun həqiqətən də belə olub-olmadığını öyrənmək üçün müşahidələr davam etdirilməlidir.

Adəm Abbaslı