• USD 1,7339 +0,12% EUR 1,8516 +0,84%
    • GBP 2,1859 +0,79% RUB 0,0272 +0,74%

Karbohidrat düsturu ilə daim ideal çəkidə qal!

Karbohidrat düsturu ilə daim ideal çəkidə qal!

Pəhriz saxlayan və ya sağlam həyat tərzi ilə maraqlananlar bilir ki, insanın kökəlməsinin əsas səbəbi qəbul etdiyimiz karbohidratlardır. Tərəvəzlərdən meyvələrə, yeməklərdən şirniyyatlara kimi, demək olar ki, hər şeyin tərkibində karbohidrat var. Karbohidrat orqanizm üçün gərəkli olduğundan ondan tamamilə imtina etmək mümkün deyil. Bütün bunları nəzərə alan sağlam qidalanma mütəxəssisi və diyetoloq Alan Eraqon ideal çəkidə qalmaq və ya arıqlamaq istəyənlərə yeni bir düstur verib.

Diyetoloq iddia edir ki, “karbohidrat hesablama düsturu” adlanan bu üsulla daim ideal çəkidə qalmaq mümkündür.

Publika.az Alan Eraqonun düsturunu təqdim edir:

Diyetoloq bildirir ki, fiqurasını qorumaq istəyən hər bir kəs gündə maksimum nə qədər karbohidrat qəbul edə biləcəyini hesablamalıdır. Hər bir insanın maddələr mübadiləsinin sürəti və orqanizminin karbohidrata olan ehtiyacı fərqlidir. Ona görə də, gündəlik olaraq qəbul edəcəyiniz karbohidrat miqdarını hesablayarkən bunları nəzərə almalısınız.

Alan Eraqon bildirir ki, gün ərzində çox hərəkət etməyən, ofis şəraitində işləyən insanlarla, aktiv həyat tərzi olan, idmana vaxt ayıran insanların qəbul etməli olduğu karbohidrat dəyəri eyni ola bilməz. Bunu nəzərə alaraq, diyetoloq ideal karbohidrat dəyərini hesablamağın 3 yolunu təklif edir:

1. Ofisdə işləyir, həftədə bir və ya iki dəfə 1 saat idman edir, bədəninizdəki yağlardan xilas olmaq istəyirsinizsə,nail olmaq istədiyiniz çəkini 1-ə vurun.

2. Əgər gündə 1 saatdan artıq idmanla məşğul olursunuzsa, hədəfiniz olan çəkini 2-ə vurun.

3. Əgər gündə ən az 2-3 saat idman edir, sonradan əzələyə çevirmək üçün bir az kökəlmək istəyirsinizsə, ideal hesab etdiyiniz çəkini 3-ə vurun.

Əldə etdiyiniz rəqəm hər gün qəbul etməli olduğunuz karbohidrat göstəricisidir.

Ləman Sultan

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR