• USD 1,7369 +0,17% EUR 1,8625 -0,14%
    • GBP 2,1995 -0,47% RUB 0,0272 +0,37%

İştaha azaldan 8 qida

İştaha azaldan 8 qida

İnsan sağlam həyat tərzi keçirməlidir. Ancaq sağlam həyat tərzi ac qalmaq demək deyil. Bəs, pəhriz zamanı tez-tez acmamaq üçün nə etməliyik?

Tabloid.az iştahaınızı azaldıb daha az yeməyinizə səbəb olacaq qidaları araşdırıb:

Üzüm çəyirdəyi

İştah azaltan 8 besin 2

Üzüm çəyirdəyi insanı tox saxlayır. Çəyirdəyi qurudub hər səhər bir qaşıq yeyin.

Yaşıl qəhvə

İştah azaltan 8 besin 3

Maddələr mübadiləsini sürətləndirir. Antioksidantlarla zəngin olan yaşıl qəhvə iştahı kəsir. Gündə iki fincan yaşıl qəhvə içmək məsləhətdir.

Brokoli

İştah azaltan 8 besin 4

Aclıq hissini aradan qaldırır. Vitamin və minerallarla zəngin olduğu üçün sağlam şəkildə arıqlamğa kömək edir.

Üzüm qabığı

İştah azaltan 8 besin 5

Üzüm qabığının iştahı azaltdığı müəyyən edilib. Xüsusilə mövsümündə gündə 1 ovuc üzüm yemək çox faydalıdır.

Qatıq

İştah azaltan 8 besin 6

Qatıq həm piylərin əriməsini sürətləndirir, həm də iştahı kəsir. Deməli, qatığı sağlam şəkildə arıqlamaq istəyənlərin ən yaxşı dostu hesab etmək olar.

Şüyüd

İştah azaltan 8 besin 7

İştahı azaldır. Səhərlər şüyüd suyu içmək gün ərzində daha az yeməyinizə səbəb olacaq. Salatlara şüyüd əlavə edərək də eyni effekti əldə edə bilərsiniz.

Zəncəfil

İştah azaltan 8 besin 8

Zəncəfil də iştah kəsən qidalar sırasındadır. Zəncəfil çayı içərək iştahınıza nəzarət edə bilərsiniz.

Yumurta

İştah azaltan 8 besin 9

Yumurta da gün ərzində özünüzü tox hiss etməyinizi təmin edir. Bol protein mənbəyi olan yumurta sayəsində ət yeməyinizə ehtiyac qalmayacaq.

Tabloid.az

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR