Ermənistanın "Orta Dəhliz"ə qoşulmaq şansı var? - Ümidləri bu ölkəyədir
Bizi izləyin

Dünya

Ermənistanın "Orta Dəhliz"ə qoşulmaq şansı var? - Ümidləri bu ölkəyədir

Gürcüstan Ermənistanın Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutuna (TİTR) qoşulmasında əsas rol oynaya bilər.

Publika.az xəbər verir ki, bunu “Xander Group” konsaltinq şirkətinin təsisçisi və baş direktoru İsgəndər Akılbayev APRI Ermənistan forumunda “Sputnik Ermənistan”a müsahibəsində bildirib.

Onun sözlərinə görə, belə bir ssenarini həyata keçirmək üçün aydın iqtisadi və logistik proseslər qurmaq lazımdır: vergi rejimlərini əlaqələndirmək, Gürcüstan limanları vasitəsilə yüklərin tranziti qaydalarını müəyyən etmək və TMTR marşrutu ilə sinxronizasiyanı təmin etmək. Bu prosesdə təkcə Ermənistan və Gürcüstan hökumətləri deyil, biznes ictimaiyyəti və ekspert dairələri də iştirak etməlidir. Onun fikrincə, TİTR-ə qoşulmaq İrəvana Cənubi Qafqazdan kənara çıxmağa və daha geniş logistik marşrutlarda yer tutmağa imkan verəcək.

“Bu kontekstdə Ermənistan diqqəti öz güclü tərəflərinə - yüngül sənaye, tekstil və informasiya texnologiyaları sahələrində cəmləşdirməlidir”, - ekspert bildirib.

Ekspert qeyd edib ki, son illərdə “Orta Dəhliz” adlanan marşrutun əhəmiyyəti xeyli artıb: o, ənənəvi marşrutlara mühüm alternativ və Mərkəzi Asiya ilə Cənubi Qafqazı birləşdirən keçid kimi qiymətləndirilir.

Marşrutun məqsədi logistikanın maksimum koordinasiyası və sadələşdirilməsidir. Əsas şərtlərdən biri iştirakçı ölkələrin dəmir yolu infrastrukturunun birləşdirilməsidir.

Akılbayev hesab edir ki, İrəvan Kayan-Razdan filialı vasitəsilə “Dünyanın kəsişməsi” layihəsi çərçivəsində TİTR-ə qoşula bilər. Bu ssenaridə Çindən yüklər Xəzər dənizi ilə Azərbaycana, daha sonra dəmir yolu ilə Ermənistana, oradan isə Axurik vasitəsilə Türkiyəyə çatdırılacaq. Sünik bölgəsində dəmir yolunun bərpası şərti ilə İran və Gürcüstanda dayanacağı olan alternativ marşrut da mümkündür.

Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (TİTR) Çin, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və daha sonra Avropaya uzanan dəhlizdir. İrəvan əvvəllər nə coğrafi, nə də siyasi baxımdan bu layihənin bir hissəsi sayılmırdı. Lakin son bir ildə Ermənistan həm Ankaradan, həm də Tbilisidən marşruta mümkün qoşulma təklifləri alıb.

Tural

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm