• USD 1,7000 0,00% EUR 2,0183 -0,05%
    • GBP 2,3633 -0,32% RUB 0,0232 0,00%

Dərmanların baş ağrısına təsiri

Dərmanların baş ağrısına təsiri

Baş ağrısı hiss edirsinizsə, dərhal dərman qəbul edin.

Publika.az "lenta.ru"ya istinadən xəbər verir ki, bu tövsiyəni nevroloq Pavel Brend verib.

Onun sözlərinə görə, insan baş ağrısının zəif olacağını və ya kəskinləşəcəyini proqnozlaşdıra bilmir, bu səbəbdən dərhal ağrıkəsici qəbul etmək lazımdır.

"Nadir hallar üçün steroid olmayan antiinflamatuar dərman seçə bilərsiniz. Bu, ağrıları birdəfəlik aradan qaldırmaq üçün ən yaxşı seçimdir. Üstəlik, baş ağrısı tez-tez yaranırsa və buna görə də mütəmadi dərman tələb edirsə, mütəxəssislə məsləhətləşin, anestezik preparat seçməyin. Əks halda ağrıkəsicilərin nəzarətsiz istifadəsi baş ağrısına səbəb ola bilər. Təəssüf ki, sui-istifadə və ya ağrıkəsicilərin yersiz istifadəsi ilə əlaqəli ağrı deyilən bir baş ağrısı var".

Mütəxəssis qeyd edib ki, bir ayda 3 və ya 15 gün ardıcıl dərman qəbul etmək çox hesab olunur. Bu vəziyyətdə xroniki baş ağrısının qarşısını almaq üçün vaxtında həkimə müraciət etməyə dəyər.

Bundan əvvəl osteopatik həkim, nevroloq Aleksandr Yevdokimov bəzi baş ağrısının birbaşa sağlamlığı təhdid edə biləcəyini, məsələn, hipertoniyaya - təzyiqin kəskin yüksəlməsinə işarə etdiyini söyləmişdi. Beləliklə, dərmanların təsir göstərmədiyi uzunmüddətli baş ağrısı beynin qan axınının dəyişməsini göstərə bilər - onkologiya onun səbəblərindən biri hesab olunur. Mütəxəssisin sözlərinə görə, güclü baş ağrıları üçlü sinirin iltihabı ilə ortaya çıxır.

Aytən Məftun

Halal Nemət

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR