İKT
"Nar" 2018-ci ilin yekunları ilə bağlı hesabatını açıqladı
Azərbaycanın ən gənc mobil operatoru "Nar" 12 il ərzində
əldə etdiyi nailiyyətlər və 2018-ci ilin yekunları ilə bağlı
hesabatını açıqlayıb.
Publika.az xəbər verir ki, media nümayəndələrinik
iştirakı ilə keçirilmiş mətbuat konfransında çıxış edən
"Azerfon"-un baş icraçı direktoru Qunnar Panke qonaqlara şirkətin
uğurları, iş prinsipləri və gələcək perspektivləri haqqında məlumat
verib.
Q. Panke qeyd edib ki, "Nar"ın bir nömrəli məqsədi ölkə üzrə ən
yaxşı şəbəkənin qurulması, yüksək keyfiyyətli müştəri xidməti,
müştəri loyallığı üzrə ən böyük artım və şəffaflığın təmin
olunmasıdır:
"Nar" olaraq əsas hədəfimiz paytaxtla yanaşı, regionlarda da
şəbəkəmizi xaha da gücləndirməkdir. Bu il 700-dən artıq 4G baza
stansiyası quraşdırmağı hədəfləmişik. 2018-ci ildə abunəçilərimizin
tələbinə uyğun məhsullar təklif etməklə bazarda payımızı 22 faizə
çatdırmışıq. Bütün bu parametrlər üzrə 2018-ci ildə müştəri
məmnumiyyətini də xeyli artırmışıq. Statistik rəqəmlər göstərir ki,
bizim abunə sayımız 2,2 milyona çatıb. Bu il ərzində 13 faiz artım
deməkdir ki, "Nar" bu gün bu nəticə ilə bazarda ən böyük artım
göstərən şirkətdir.
4G servisi isə 500 min nəfərə xidmət edir. Müştərilərimiz bizi
sevir. "Nar"a güvəndiyiniz üçün təşəkkür edirik".
Daha sonra şirkətin kommersiya direktoru Qəhrəman Kazımov 2018-ci
ilin statistik göstəriciləri barədə geniş informasiya verib və
"Nar"ın müxtəlif yeniliklərindən danışıb:
"Baza stansiyalarının sayını sürətlə artıran və hazırda ölkədə ən
geniş şəbəkələrindən birinə malik olan "Nar" 2018-ci ildə 170 3G,
800-dən çox 4G baza stansiyası quraşdırıb. Bununla da 2018-ci il
üçün planlaşdırılan 3G baza stansiyalarının sayı 2600-ü kecib, 4G
baza stansiyalarının sayı isə 1700-ə çatıb. "Nar" 4G baza
stansiyalarının təqdim etdiyi yüksəkkeyfiyyətli mobil internet
xidməti nəticəsində 4G internetinin trafik həcmi ötən ilin eyni
dövrü ilə müqayisədə 68% artıb. Mobil operatorun 4G
istifadəçilərinin sayı 150% artaraq 500 min nəfəri keçib.
2018-ci ildə "Nar" satış üzrə yüksək nailiyyət əldə edib. 2017-ci
il ilə müqayisədə satış üzrə 17 faiz artım müşahidə olunub.
Pərakəndə satışda səyyar satış komandasının yaradılması ilə ucqar
kənd və ərazilərdə 171 faiz artıma nail olub.
Bundan başqa, "Nar"ın müştərilərə göstərdiyi xidmət sayəsində
müştəri loyallığı indeksi üzrə 45 faiz artım qeydə alınıb.
Abunəçilərin fikrinə əsasən, "Nar" mobil internet sahəsində
liderdir.
2018-ci ildə şirkətin təqdim etdiyi məhsullar - "Nar Tv", "Nar
MiFi", "Nar WiFi" ilə abunəcilər innovativ xidmətlərdən
yararlanmaqla yanaşı, sərfəli qiymətə yüksəksürətli internetə çıxış
əldə edib, xaricə səyahətə çıxan abunəçilər üçün yeni sərfəli
rominq paketləri təqdim edib. Bundan başqa, abunəçilər mobil
operatorun təqdim etdiyi "Full" paketlər sayəsində ay ərzində
toplanan bonusları növbəti aya keçirir və qalıq bonusların
dəyişdirilməsi funksiyası - "Çevir" xidmətindən yararlana
bilirlər".
Konfransın sonunda şirkətin səlahiyyətli nümayəndələri qonaqları
maraqlandıran sualları cavablandırıb.
-
Ekologiya02:00
Güclü maqnit qasırğası başladı - Nələr olacaq?
-
İdman01:10
Mbappe gedəcəyini elan etdi - Bu oyunda vida mərasimi olacaq
-
Qoroskop00:43
Günün qoroskopu: planlar pozulacaq - Bunları edin!
-
İdman10 May 23:46
Lalə Kramarenko: Azərbaycanın təklifini qəbul etmək xəyanət olar
-
Sosial10 May 23:34
Dünya rekordçusu olan laçınlı nənə Heydər Əliyevlə bağlı xatirələrini bölüşdü - VİDEO
-
Ekologiya10 May 23:10
Günəşdə 25 ilin ən güclü partlayışı baş verdi
-
Art10 May 22:21
Murad Muradov süni nəfəs aparatına qoşulub - YENİLƏNDİ
-
Elm və təhsil10 May 22:00
Abituriyentlərin NƏZƏRİNƏ: nəticələr elan olundu