Sağlamlıq
Gündə 1 ədəd yeyin və...
Gün ərzində yeyilən 1 avokado ürək sağlamlığına mənfi təsir edən xolesterinin miqdarını azalda bilər.
Publika.az-ın “EurekAlert”ə istinadla məlumatına görə, meyvə faydalı yağların, karotinoid və digər qidalandırıcı maddələrin mənbəyi sayılır.
Nəticə Pensilvaniya ştatının universitetlərindən birinin tədqiqatçılarının apardığı araşdırma sayəsində məlum olub.
Araşdırmaya kökəlmədən əziyyət çəkən 45 iştirakçı cəlb edilib. Onların qidalanması 3 versiyada olub-az yağlı pəhriz, orta yağlı pəhriz və gün ərzində 1avokadonun istifadəsini nəzərdə tutan orta yağlı pəhriz.
5 həftəlik pəhrizdən sonra məlum olub ki, faydalı meyvədən istifadə edən iştirakçılarda lipoprotein, antioksidant və lüteinin miqdarı artıb.
Qeyd edək ki, avokado göz sağlamlığı üçün xüsusi əhəmiyyətə malik karotinlə də zəngindir.
-
İdman04:07DÇ-2026: Braziliya Mərakeşi məğlub edə bilmədi - YENİLƏNDİ
-
Nida Xəbər 00:00Sabiq səfir vəfat etdi
-
Sağlamlıq13 İyun 23:48Yayda yuxusuzluğa səbəb olan amillər
-
Region13 İyun 23:12Rusiya raketləri İran arsenalında - Ehtiyac yaranarsa...
-
Nəqliyyat13 İyun 22:36Bakıda bir sıra parklanma məntəqələri müvəqqəti bağlanır
-
Magazin213 İyun 22:00Hamilə “mələk” düymələri açıq pencəkdə poza verdi - FOTO
-
Nəqliyyat13 İyun 21:24Naxçıvana uçan təyyarə ildırımlı havaya görə geri döndü
-
İdman13 İyun 20:24Olimpiya çempionu özünə toy edir - FOTO





































