Səhiyyə
Sızanaqlardan qurtulmağın sadə yolu tapıldı
Tafts Universitetinin (ABŞ) tədqiqatçıları müəyyən ediblər ki, B5 və D vitaminləri, probiyotiklər və yaşıl çay ekstraktı sızanaqları müalicə etməyə kömək edir.
Publika.az xəbər verir ki, alimlər ümumilikdə üç mindən çox insanın iştirak etdiyi 42 elmi məqalənin nəticələrinin meta-analizini aparıblar.
Bu tədqiqatlar sızanaqların müalicəsində qidalandırıcıların rolunu qiymətləndirib. Bunlar vitaminlər, minerallar, bitki ekstraktları, amin turşuları və s. pəhriz əlavələridir.
Nəticələr göstərib ki, sadalanan qidalandırıcılar sızanaqları müalicə etməyə kömək edə bilər. Beləliklə, D vitamini qəbulu səkkiz həftəlik müalicədən sonra üz dərisinin iltihablı zədələnmələrinin əhəmiyyətli dərəcədə azalmasına səbəb olub, B5 vitamini isə üz zədələrinin ümumi şiddətini 68% azaldıb. Yaşıl çay ekstraktının qəbulu burun, ağız və çənə nahiyəsindəki iltihablı sızanaqların azalması ilə nəticələnib.
-
ABŞ02:00Tramp İrana qarşı nüvə silahından istifadə etmək istəyir
-
Dünya01:50ABŞ qüvvələri İrandakı hədəflərə zərbələr endirir - CENTCOM
-
Dünya01:31İranda partlayış səsləri eşidildi - ABŞ zərbələrə başladı?
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: uzunmüddətli səyahətlər gündəminizə gələ bilər
-
Hadisə10 İyun 23:55Gəncədə kütləvi dava - Xəsarət alanlar var
-
ABŞ10 İyun 21:51Bu gün İranı yenidən sərt şəkildə vuracağıq - Tramp elan etdi
-
Art10 İyun 21:00"Yaşıl Teatr" və Bələdiyyə Teatrı meriyadan alındı
-
Nida Xəbər 10 İyun 20:34Bu institut ləğv edilir - Qərar


































