Səhiyyə
Hamiləlik dövründə D vitamini qəbulu uşaqlarda astma riskini azaldır
Amerikalı tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, hamiləlik zamanı D vitamini qəbul etmək gələcəkdə uşaqlarda astma riskini azaldır.
Publika.az xəbər verir ki, işin nəticələri Allergiya və Klinik İmmunologiya jurnalında təsvir yayılanıb.
Vitamin D Antenatal Astma Azaldılması Sınaqından (VDAART) əldə edilən məlumatların 15 illik icmalında müəlliflər iki qrup hamilə qadını və sonra onların üç və altı yaşlı uşaqlarını tədqiq ediblər. İştirakçılar 10 ilə 18 həftəlik hamilə olduqları zaman izlənilməyə başlanıb. Hər iki qrupun ailədə allergiya və ya astma tarixi var olub. Bununla belə, birincidə subyektlər 4400 beynəlxalq vahid (IU) dozasında D vitamini qəbul ediblər. İkincisi, qadınlar prenatal vitaminlərlə birlikdə plasebo alıblar.
Məlum olub ki, birinci qrupdan olan analardan doğulan uşaqlar 20 faiz daha az astma xəstəliyindən əziyyət çəkirlər. Eyni zamanda, altı yaşında bu xəstəliyə tutulma ehtimalı 50 faiz azalıb.
Müşahidə və klinik tədqiqatların nəticələrinin uyğunsuz olduğunu qeyd etmək vacibdir. Hamiləlik dövründə yüksək D vitamini səviyyələrinin astmadan qoruya biləcəyini ilk tapanlar. Bununla belə, klinik sınaqlar maddənin əlavə tətbiqində effektivliyi göstərməmişdir.
Hüseyn İbadlı
-
Hadisə10 İyun 23:55Gəncədə kütləvi dava - Xəsarət alanlar var
-
ABŞ10 İyun 21:51Bu gün İranı yenidən sərt şəkildə vuracağıq - Tramp elan etdi
-
Art10 İyun 21:00"Yaşıl Teatr" və Bələdiyyə Teatrı meriyadan alındı
-
Nida Xəbər 10 İyun 20:34Bu institut ləğv edilir - Qərar
-
Rəsmi xronika10 İyun 20:24Prezident Fərman imzaladı
-
Hadisə10 İyun 20:00Bakıda piyada son anda ölümdən döndü - Anbaan video
-
Kriminal10 İyun 18:25Ramiz Mehdiyev barədə qərar verildi
-
Sosial10 İyun 16:38Əli Kərimlinin həbs müddəti uzadıldı













.jpg)





















