Səhiyyə
Bu qidalar xərçəngə səbəb olur - XƏBƏRDARLIQ
Ultra emal olunmuş qidalar xərçəng riskini artırır.
Publika.az xəbər verir ki, avropalı alimlərin bununla bağlı apardığı araşdırmanın nəticələrini "Daily Mail" dərc edib.
Nəticəyə əsasən, saxlama müddətini artırmaq üçün çoxsaylı kimyəvi və texnoloji proseslərə məruz qalmış məhsulların sağlamlıq üçün əvvəllər düşündüyü kimi təhlükəli olmadığı bildirilir.
Eksperiment zamanı 267 min avropalının qidalanma vərdişləri və onların sağlamlıqlarına necə təsir etdiyi barədə məlumatlar təhlil edilib.
Tədqiqat 11 il davam edib. Kişilər hər gün təxminən 400 qram, qadınlar isə təxminən 330 qram ultra işlənmiş qidalar istehlak ediblər.
Eyni zamanda alimlər 11 mindən çox müxtəlif sənaye məhsulunu nəzərə alıblar.
Tədqiqat zamanı 4461 iştirakçıda xərçəng, ürək-damar xəstəlikləri və ya diabet inkişaf edib. Xərçəng riski, həqiqətən, işlənmiş qida istehlak edənlər arasında 9% daha çoxdur. Xüsusilə zərərli olanlar yağlı, ət məhsulları, souslar, ədviyyatlar və sodadır.
Ancaq bəzi məhsullar bərpa oluna bilib. Xüsusilə taxıl məhsulları, çörək, tərəvəz və ət əvəzedicilər xərçəngə səbəb olmasa da, kifayət qədər yüksək kalorilidir. Buna görə də bu məhsulların istehlakını məhdudlaşdırmaq daha yaxşıdır.
“Anlaşılan və sadə yemək ən yaxşısıdır. Dadlı, lakin sağlam yeyin”, - alimlər məsləhət biliblər.
Hüseyn İbadlı
-
ABŞ21:51Bu gün İranı yenidən sərt şəkildə vuracağıq - Tramp elan etdi
-
Art21:00"Yaşıl Teatr" və Bələdiyyə Teatrı meriyadan alındı
-
Nida Xəbər 20:34Bu institut ləğv edilir - Qərar
-
Rəsmi xronika20:24Prezident Fərman imzaladı
-
Hadisə20:00Bakıda piyada son anda ölümdən döndü - Anbaan video
-
Kriminal18:25Ramiz Mehdiyev barədə qərar verildi
-
Sosial16:38Əli Kərimlinin həbs müddəti uzadıldı
-
Dünya15:32Qardaş ölkədə helikopter qəzası: bütün ekipaj həlak oldu












.jpg)





.jpg)



















