Səhiyyə
Bu vitamin əlavələri koqnitiv qocalmanı LƏNGİDİR
Multivitamin əlavələri yaşlılarda yaddaşı yaxşılaşdırır və koqnitiv qocalmanı ləngidir.
Publika.az xəbər verir ki, bu barədə “American Journal of Clinical Nutrition” jurnalında dərc olunan məqalədə bildirilir .
Tədqiqatçılar genişmiqyaslı Kakao Ekstraktı Multivitamin və Əlavə Tədqiqatında (COSMOS) 573 iştirakçının məlumatlarını təhlil ediblər. Könüllülərin idrak funksiyasının ətraflı qiymətləndirilməsi aparılıb ki, bu da multivitaminlərin plasebo ilə müqayisədə iki il ərzində zehni fəaliyyətə orta təsir göstərdiyini üzə çıxarıb.
Beləliklə, elm adamları epizodik yaddaşda dəyişikliklərlə əlaqədar olaraq multivitaminlərin qəbulunun statistik əhəmiyyətli üstünlüyü tapıblar. Ümumilikdə, 20-dən çox əsas mikroelementi ehtiva edən gündəlik multivitamin qəbulu, plasebo ilə müqayisədə koqnitiv qocalmanı təxminən iki il yavaşladıb.
Hüseyn İbadlı
-
İqtisadi gündəm09:54Bitkoin 200 min dollara çatacaq? – Milyarder kriptovalyuta tərəfdarlarını ələ saldı
-
Səhiyyə09:00Diabet üçün gözlənilməz risk faktorları müəyyən edildi
-
ABŞ08:48ABŞ ordusunda yenilik - Atəş əmri smartfonla veriləcək
-
Ekologiya07:17Bu gün 33 dərəcə isti olacaq
-
Magazin106:16"Özümlə tək qalanda pis oluram"
-
İqtisadi gündəm05:45Gümüşdən sonra qızıl da kəskin ucuzlaşdı
-
Qoroskop00:00Günün ULDUZ FALI - Həyatınıza ciddi bir insan daxil ola bilər
-
Magazin19 İyun 23:48“Qadının gözəlliyi baxışında gizlidir” - FOTO







































