Səhiyyə
Yüksək qan təzyiqi olanlar BU XƏBƏRİ OXUSUNLAR - Bəzi tərəvəzlər cəmi bir günə aşağı salır
"Edith Cowan Universiteti"nin ( Avstraliya ) alimləri qan təzyiqini azaltmaqda ən təsirli olan xaç ağacı tərəvəzlərinin - müxtəlif növ kələm, şalgam, arugula və ispanaq olduğunu müəyyən ediblər.
Publika.az xəbər verir ki, araşdırmanın nəticələri "BMC Medicine" tibb jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatda orta yaşı 68 olan 18 könüllü iştirak edib. Bütün iştirakçılar arterial hipertenziyadan əziyyət çəkirlər. Könüllülər onlar üçün seçilən pəhrizdən asılı olaraq iki qrupa bölünüblər. Birinci qrup kabaq, pomidor və kartof kimi müntəzəm tərəvəzlərin istehlakını artırıb, ikinci qrup isə yalnız xaç ağacı tərəvəzləri yeməyə diqqət yetirib.
Nəticələr göstərib ki, xaç ağacı tərəvəzləri yeyən insanlar təcrübənin başlanmasından cəmi bir gün sonra qan təzyiqinin əhəmiyyətli dərəcədə azaldığını qeyd ediblər. Hipertoniyaya qarşı ən təsirli "mübarizələr" kələmin müxtəlif növləri (ağ kələm, gül kələm, Çin kələmi, Brüssel kələmi, kolrabi, brokoli), şalgam, rukkola, ispanaq, turp və vəzəri olub. Müntəzəm tərəvəz yeyən digər qrupda qan təzyiqində ciddi dəyişiklik müşahidə olunmayıb.
Hüseyn İbadlı
-
Qarabağ 21:26Şuşada bunu etmək qadağan edilir
-
Ekologiya19:504 gün yağış yağacaq - Xəbərdarlıq
-
Sosial19:10Kimlərə güzəştli kreditlər veriləcək?
-
Dünya18:20İsrail Trampın xahişi ilə İrana hücumları dayandırdı
-
Rəsmi xronika17:23İlham Əliyev sərəncam imzaladı
-
Elm və təhsil16:28Keçid balları düşəcək?
-
Magazin114:32Dünyada tanınan azərbaycanlıların siyahısı açıqlandı: Bizim Xalq artisti də var - FOTO
-
İdman13:55Azərbaycanı seçən rusa xəbərdarlıq edildi: Sənin kimiləri sevmirlər













.jpg)

























