Səhiyyə
Bizi şirniyyatlara və yağlı yeməklərə həvəsləndirən nədir? - ŞOK ARAŞDIRMA
Monell Kimyəvi Hisslər Mərkəzinin (ABŞ) araşdırması göstərib ki, yaddaş yemək davranışımızda əsas rol oynayır və həddən artıq yeməyə kömək edə bilər.
Publika.az xəbər verir ki, araşdırma nəticələri "Nature Metabolism" jurnalında dərc olunub.
Bildirilib ki, elm adamları beyində ləzzətləri xatırladan və insanı həddindən artıq yeməyə sövq edən neyronlar aşkar ediblər.
Hipokampusdakı bu neyronlar basdırıldıqda, pəhriz idealdan uzaq olsa belə, şəkər və yağa olan istək azalır və çəki artımı yavaşlayır.
Bəzən vücud və sağlamlıq üçün ciddi nəticələrə səbəb olan insan davranışı üzərində ki bu təsir, elmi ictimaiyyətin diqqətini çəkib.
Elm nəşrdə izah edildiyi kimi, neyronlar fərqli işləyir: bəziləri şəkərli xatirələri, bəziləri isə yağlı xatirələri kodlayır, lakin onlar digər yaddaş növlərinə təsir etmir. Bunun sayəsində heyvanlar və insanlar qida çatışmazlığı zamanı sağ qalmağa kömək edəcək qida mənbələrini ayırd edə bilirlər, lakin bolluq zamanı yalnız israfa səbəb olur.
Alimlər belə qənaətə gəliblər ki, yaddaşa düzgün təsir etməklə, zərərli qəlyanaltıların istehlakını azaltmaqla piylənmə ilə mübarizə aparmaq mümkündür.
Hüseyn İbadlı
-
Magazin114:32Dünyada tanınan azərbaycanlıların siyahısı açıqlandı: Bizim Xalq artisti də var - FOTO
-
İdman13:55Azərbaycanı seçən rusa xəbərdarlıq edildi: Sənin kimiləri sevmirlər
-
Hadisə13:21Azərbaycanda vəzifəli şəxs vəfat etdi
-
Sosial12:46Sabah yağış yağacaq
-
Nida Xəbər 10:54Paşinyandan Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı açıqlama: Başlayırıq
-
Nida Təhlil 10:30"Dəmir yumruq" ermənilərin 50 faizini sağaltdı - Zülfüqarov azərbaycanlıları təbrik etdi
-
Region10:09Bütün səslər hesablandı: Ermənistan seçkilərinin nəticəsi bəlli oldu
-
Dünya10:00Bəşər Əsədin Moskva həyatı - Putin ona nəyi qadağan edib?















.jpg)
























