• USD 1,7000 0,00% EUR 1,9995 0,00%
    • GBP 2,2935 0,00% RUB 0,0287 0,00%

Sağlamlığı təhdid edən ən təhlükəli qidalar

Sağlamlığı təhdid edən ən təhlükəli qidalar

Bəzi qidalar nə qədər dadlı olsa da, zərərləri dadından daha çoxdur. Onlardan mütəmadi istifadə etdikdə sağlamlığımıza zərər vurmuş oluruq. Həmin qidalara qızardılmış kartof və ya kartof cipsi, qazlı içkilər, ağ düyü, toyuq qızartması, qırmızı ət, şəkərli taxıllar, qəhvə, kolbasa və marqarin də aid edilir.

Qızardılmış kartofun ən kiçik porsiyasında belə xeyli kalori var. Lakin, kalorili olmasına baxmayaraq, bədəni kifayət qədər qidalandırmır. Tez-tez qızarmış kartof yemək piylənməyə gətirib çıxarır.

Cipsinin xırçldayan səsi və ləziz dadı bir çoxumuzu ondan əl çəkməməyə sövq edir. Cipsi xüsusilə uşaqların sevmli çərəzidir. Ancaq kartof cipsi sağlamlığa mənfi təsir edir. Kartof cipsilərində bol miqdarda qoruyucu olması bildirilsə də, kalori baxımından qida dəyəri çox deyil.

Qazlı içkilər şəkərsiz olsa belə, faydalı hesab olunmur. Pəhriz içkilərində sıfır kalori olmasına baxmayaraq, süni dadlandırıcılardan istifadə edilməsi onun tərkibində şəkər olanlardan daha zərərli edir. Sağlamlığınızı düşünürsünüzsə, qazlı içkilərdən uzaq durun.

Qızardılmış toyuq olduqca ləzzətlidir. Ancaq qızardılmış toyuq yeməkləri və ağız sulandıran toyuq budları sağlamlıq üçün o qədər də faydalı hesab olunmur. Toyuq əti yemək istəyirsinizsə, qızartmasını deyil, buxarda və ya qazanda, suda bişən variantlarına üstünlük verin. Toyuğun dərisi də sağlamlığımızı təhdid edən təhlükəli qidalar arasındadır.

Qırmızı ət və ya bu cür ət yeməklərində ehtiyatlı olmaq lazımdır. Çünki gələcək illərdə müxtəlif sağlamlıq problemləri yarana bilər. Ət yeməkləri xoşlayanlar həftədə 2 gün balıq yesələr, daha yaxşı olar.

Şəkərli taxıl məhsullarında qoruyucu funksiya olmasına baxmayaraq, lif baxımından zəngin deyil. Səhər yeməyində həmin məhsullardan istifadə etmək istəyirsinizsə, bol miqdarda lif olanı seçin.

Qəhvənin kalorisi 300-dür. Sağlam həyat tərzi sürmək istəyirsinizsə, qəhvədən uzaq durun. Bunun yerinə qara qəhvə dənələrindən hazırlanan normal qəhvəni seçin. Qara qəhvənin yalnız 5 kalorisi var. Günə qəhvə ilə başlamağı sevirsinizsə, qəhvə dənələrindən hazırlanan variantını seçin.

Kolbasa hazırlanması və bişirilməsi ən asan olan qidalardan biridir. Ancaq digər işlənmiş qidalar kimi tərkibində yüksək miqdarda qoruyucu maddələr, doymamış yağ, piy və duz olduğundan sağlamlıq üçün çox zərərli hesab olunur.

Marqarin bizim də mətbəxdə yer tutmağa başlayır. Kərəyağının alternativlərindən hesab olunan marqarin mətbəxlərdə uzun illərdir ki, istifadə olunur. Ancaq sağlam olmaq isəyirsinizsə marqarindən uzaq dayanmalısınız. Çünki marqarinin içində bol miqdarda doymamış yağların olduğu bildirilir. Uzun müddət istifadə etdikdə sağlamlıq problemlərinə yol açar.

Загрузка...

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR
/body>