• USD 1,7000 0,00% EUR 1,8751 +0,02%
    • GBP 2,1685 +0,96% RUB 0,0264 0,00%

Velosipedlə gənc və sağlam qalmağın yolu

Velosipedlə gənc və sağlam qalmağın yolu

Velosipedin yalnız uşaqlar üçün əyləncə növü olduğunu düşünürsünüzsə, yanılırsınız! Velosiped ayaqları məşq etdirən, onları formaya salan effektli idman növüdür. Soyuq havalarda idman zallarında məşq etmək daha münasibdir. Amma havalar isindikcə qapalı bir məkanda saatlarla idman etmək yorucu prosesdir, velosiped isə vəziyyətdən yaxşı çıxış yoludur.

Publika.az velosiped sürməyin faydalarını təqdim edir:

1.Velosiped bütün əzələləri, xüsusilə ayaq əzələlərini eyni anda işlədir və gücləndirir. Eyni zamanda qolları da gücləndirir, oynaq ağrıları kimi xəstəliklərin qarşısını alır.

2.Velosiped sürmək ürəyin sağlamlığı üçün faydalıdır. Bu alət bir çox ürək xəstəliklərindən qoruyur.

3.Velosiped sürməklə tarazlığı qorumağı öyrənirsiniz.

4.Standford Universitetində aparılan araşdırmanın nəticəsinə görə, hər səhər 20-30 dəqiqə pedal çevirən adamlar axşamlar daha rahat yuxuya gedir. Gün ərzində velosiped sürmək yuxunuzu qaydaya salmağa yardımçı olur.

5.Velosiped sürərkən təhlükəsizlik tədbirlərinə əməl etdikdə və daha diqqətli olduqda ömrü uzadır. Çünki metabolizmi sürətləndirir və bu məşqlər orqanizmi bir çox xərçəng növündən qoruyur.

6.Velosipedə mindiyiniz zaman metabolizm gücləndiyi üçün orqanizmin müqavimət qabiliyyəti artır və bu, cinsəl həyata da müsbət istiqamətdə təsir edir, cinsi performansı artırır.

7.Velosiped sürmək arıqlamağa və çəkini sabit saxlamağa kömək edir. Həmçinin uşaqlarda köklük riskini azaldır.

8.Avtomobil yerinə velosipedi sürmək həm hava çirkləndirilməsinin qarşısını alır, həm də lazımi yerə daha sürətli çatırsınız.

9.Velosiped ailənizlə və ya həyat yoldaşınızla sosiallaşmağı təmin edir. Həftə sonları ailəvi velosiped turlarına çıxın.

10.Velosiped sürmək sizi pis vərdişlərdən də azad edir, əvəzində vaxtınızı şən və daha əyləncəli keçirirsiniz.

11.Velosiped sürmək fikri cəmləməyə kömək edir, eyni zamanda xoşbəxtlik hormonları kimi tanınan serotonini aktivləşdirərək ruhi vəziyyəti yaxşılaşdırır.

12.Velosiped stressi də azaldır. Özünüzü daha şux və gümrah hiss etmək istəyirsinizsə, velosipedə minin.

13.Velosipedə minmək qaçışdan daha rahat olduğu üçün ayaqları və ayaq qolları daha az yoraraq məşq edirsiniz.

Aytən

Xəbər lenti

DAHA ÇOX XƏBƏR