Məşhur brendlər yağışdan qorumayan 1600 dollarlıq çətirlə gündəmdə
Bizi izləyin

Dəb

Məşhur brendlər yağışdan qorumayan 1600 dollarlıq çətirlə gündəmdə

İtalyan moda evi “Gucci” və Almaniyanın idman malları şirkəti “Adidas” birgə çətir buraxdıqlarını elan ediblər.

Publika.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir k, aksessuar şirkət loqoları ilə örtülüb və onların simvolik rənglərinə boyanıb. İki bahalı brendin belə qeyri-adi yeniliyi 1290 dollara başa gələcək. Lakin çətir nəmin keçməsinə imkan verən parçadan hazırlanır və buna görə də sizi yağışdan xilas etməyəcək.

“Nəzərə alın ki, bu çətir suya davamlı deyil, günəşdən qorunmaq və ya dekorativ istifadə üçün nəzərdə tutulub”, - “Gucci”nin rəsmi saytında deyilir. Moda evindən verilən məlumata görə, aksessuar brendlərin birgə kolleksiyasına daxildir, İtaliyada istehsal olunacaq və iyunun 7-də satışa çıxarılacaq.

Dəbdəbəli mallara tələbatın çox güclü olduğu Çində yeni kolleksiya daha da baha olacaq və çətir 11,100 yuana (1,600 dollar) başa gələcək. Bu fakt, eləcə də çətirin özü sosial şəbəkələrdə aktiv müzakirələrə səbəb olub. Çətirin su sızdırmasını fotoları Çin sosial mediasında yayılıb və tənqid edilib. Xüsusilə Çində yerli Weibo sosial şəbəkəsində çətirli haştəq bir həftə ərzində 140 milyondan çox baxış toplayıb.

Potensial alıcıların narazılığı və çaşqınlığı səbəbindən moda evinin nümayəndəsi qeyri-standart yeniliyə münasibət bildirib. “Bu əşyanı gündəlik çətir kimi istifadə etmək tövsiyə edilmir. O, yaxşı kolleksiya dəyərinə malikdir və gündəlik aksesuar kimi istifadə üçün uyğun deyil”, - “Gucci” sözçüsü bildirib.

Qeyd edək ki, “Bain & Company”nin araşdırmasına görə, 2025-ci ilə qədər Çin dəbdəbəli malların dövriyyəsi baxımından dünyanın ən böyük bazarına çevriləcək.

Məlumat üçün bildirək ki, “Adidas” və “Gucci”yeni işbirliyini iyunun 7-də təqdim edəcəklər. Kollaba şalvar, idman kostyumları, əlcəklər, ayaqqabılar, panama papaqları, çantalar və digər aksessuarlar daxildir.

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm