Sağlamlıq
Qaraciyər üçün çox faydalı içki: gündə 3 stəkan...
Qəhvə qaraciyər fibrozunun inkişafının qarşısını almağa kömək edə bilər.
Publika.az xəbər verir ki, amerikalı alimlər bu qənaətə gəliblər. Onlar 4 mindən çox yetkin amerikalının məlumatlarını tədqiq edib.
Milli Sağlamlıq və Qidalanma Müayinəsi sorğusunun mütəxəssisləri qəhvədə olan kofeinin qaraciyərin sağlamlığına birbaşa təsir göstərə biləcəyini söyləyiblər.
"Bununla belə, içki qaraciyərin yağlanmasının səviyyəsinə birbaşa təsir göstərmir. Kofein fibrozun inkişafına mane ola və qarşısını ala bildi. Bu effekti gündə üç stəkan içməklə əldə etmək olar. Buna görə də, əks göstəriş olmadıqda, qaraciyəri qorumaq üçün pəhrizinizə qəhvə daxil etmək tövsiyə olunur", - tədqiqatda qeyd olunub.
Vurğulanıb ki, qəhvə həm də uzunömürlülərin rasionuna daxil olan əsas içkidir. Mütəxəssislərin araşdırmalarına görə, bu içki normada istifadə edildikdə, şəkərli diabet və piylənmə riskini azaldır. Qəhvədə olan kofein və polifenollar da beyin sağlamlığına müsbət təsir göstərə bilər.
Aytən
-
Səhiyyə05:15Tibb müəssiəsələri ilə bağlı qərar verildi - Məcburi olaraq...
-
ABŞ02:00Tramp İrana qarşı nüvə silahından istifadə etmək istəyir
-
Dünya01:50ABŞ qüvvələri İrandakı hədəflərə zərbələr endirir - CENTCOM
-
Dünya01:31İranda partlayış səsləri eşidildi - ABŞ zərbələrə başladı?
-
Qoroskop01:20Günün ulduz falı: uzunmüddətli səyahətlər gündəminizə gələ bilər
-
Hadisə10 İyun 23:55Gəncədə kütləvi dava - Xəsarət alanlar var
-
ABŞ10 İyun 21:51Bu gün İranı yenidən sərt şəkildə vuracağıq - Tramp elan etdi
-
Art10 İyun 21:00"Yaşıl Teatr" və Bələdiyyə Teatrı meriyadan alındı




































