Tabloid.az
Fahişə sözündən xoşum gəlmir-QADIN KLUBU
Dörd qadın birləşib, bir adı "ŞQK" olan qadın klubu yaratdıq. ("ŞQK"nın mənasını bilmək istəyənlər redaksiyamıza zəng eləsinlər)
Klubumuzun üzvləri:
Günel Mövlud (yazar)
Aygün Aslanlı (kinoşünas)
Xalisə Şahverdi (hüquqşünas)
Günay Muradlı (QHT sektorundan).
Klubumuzun məqsədi
Klubumuz ən müxtəlif layihələr təqdim edəcək.
İlk layihəmiz məşhur kişilərlə axşam yeməyidir.
Maraqlıdır, bir jurnalistin yanında belə sərbəst ola bilməyən,
cavablarını ölçüb-biçən məşhur siyasilər, yaradıcılar, iş adamları
dörd fərqli qadının yanında nə qədər sərbəst olacaqlar?
Onların suallarını cavablandıra biləcəklərmi?
Obrazlarımız:
Günel Mövlud: romantik solçu
Aygün Aslanlı: melanxolik ziyalı
Xalisə Şahverdi: realist iş adamı
Günay Muradlı: qeyri-səlist məntiq nəzəriyyəsini həyat kredosuna
çevirmiş xanım...
İlk qonağımız:
Rejissor Ayaz Salayev
Kafedə
Təklifimizi tez qəbul elədi.
Bu bir az qəribə oldu - çünki adətən müsahibə verməyi, mətbuata
çıxmağı xoşlamır.
Kafeyə vaxtında gəldi.
Bir az gərgin, bir az yorğun idi - buna görə dəfələrlə üzr istədi.
Heyətimizdəki qadınlardan ikisi - Günel Mövlud və Aygün Aslanlı ilə
çoxdan tanış idi. Odur ki, elə də çox qəribçilik çəkmədi.
Axşam yeməyi sifariş veriləndən sonra söhbət başladı.
Söhbət
Pul müqabilində seksual xidmət göstərən qadına mən "fahişə" deyə
bilmərəm...
Günel:
- Adətən, belə yerlərdə moderatorluğu mən eləyirəm, amma bir halda
ki, məclisimizdə kinoşünas qadın var, bu dəfə söhbəti Aygün idarə
eləsin.
Aygün:
- Yox, yox, bilirsən ki, belə şeyləri bacarmıram!
Günel:
- Yaxşı, onda mən başlayım. Ayaz müəllim, kino olmasaydı,
bəşəriyyətin həyatında nələr dəyişərdi və ümumiyyətlə, nəsə
dəyişərdimi?
Ayaz Salayev:
- Bilirsiniz, Napoleondan sonra dünyada yeni icadlar dövrü başladı.
Və bu dövrün yeni olmağı həmin yeni icadların nəticəsi idi.
Fotoqrafiya, buxar mühərriki ilə işləyən gəmilər, insan enerjisi
tələb eləməyən yeni cihazlar.
Kino sənəti də bu dəyişikliyin nəticəsi idi. Kino yeganə sənət
növüdü ki, biz onun təvəllüdünü bilirik. Çünki o bizim gözümüzün
qabağında yaranıb. Ondan başqa bütün sənət növləri - memarlıq,
ədəbiyyat, teatr - hamısının tarixi qədimdi. Buna görə də, söhbət
ondan gedə bilməz ki, kino nəyisə dəyişdi. Kino özü bir
dəyişikliyin nəticəsi idi.
Aygün:
- Azərbaycanda kinonun vəziyyətinə baxanda mənə elə gəlir ki, bizdə
kino olmasaydı da heç nə dəyişməyəcəkdi...
Ayaz Salayev:
- Bilirsiniz, mən həmkarlarım barədə ya yaxşı fikirlər deyirəm, ya
da heç nə demirəm...Odu ki, biz dünya kinosu barədə danışa bilərik,
amma yerli kinodan yox...
Günel:
- Qabriel Qarsiya Markes deyirdi ki, mənim bütün yaradıcılığım
uşaqlığımda baş verənləri danışıb bitirmək cəhdidir. Rejissorlar da
uşaqlığını çəkmək istəyir, yoxsa...
Ayaz Salayev:
- Baxır rejissorun uşaqlığı nə vaxt qurtarır. Çünki, elə olur,
rejissor ömrü boyu uşaq qalır, onun uşaqlığı heç vaxt qurtarmır.
Ümumiyyətlə, bəzən kişilər ömrü boyu uşaq qalır, heç vaxt böyümür.
Buna görə də, sənətkarların əksəriyyəti kişilərdi. Və vacib deyil
ki, rejissor uşaqlığından nəsə çəkir ya yox. O, ümumiyyətlə hər
şeyə, qocalığa da uşaq kimi baxır.
Qadınlarda bu dövr tez yaşanır və bitir. 12-14 yaşına çatan qızlar
artıq böyüyür, onun üçün uşaqlıq dövrü geridə qalır. Buna görə də
məktəbli qızlar heç vaxt öz yaşıdlarına vurulmurlar...
Xalisə:
- Ayaz müəllim, bu günün Azərbaycan qadınlarını necə
görürsünüz?
Ayaz Salayev:
- Bayaqkı cavabıma baxmayaraq, mən Azərbaycanın gələcəyini
Azərbaycan qadınında görürəm. Son vaxtlar tanış olduğum,
yaradıcılıqlarından təsirləndiyim şəxslərin demək olar ki, hamısı
qadındı.
Günay:
- Ayaz müəllim, niyə türk kinosunda Türkiyəyə fahişəliyə gəlmiş
azərbaycanlı qadın obrazı bu qədər çoxdur?
Ayaz Salayev:
- Bilirsiz, mənim "fahişə" sözündən xoşum gəlmir. Bu ifadə elə bil
qadını təhqir etmək üçün işlədilir. Qadın pul müqabilində seksual
xidmət göstərsə də, mən ona “fahişə” deyə bilmərəm. Qədim Romada
fahişələr ümumiyyətlə müqəddəs peşə sahibləri hesab olunurdular. O
ki qaldı, sualınızın cavabına, nə bilim... bu suala cavab verməkdə
bir az çətinlik çəkirəm. Rejissorun belə qadınlara yanaşma tərzi
başqadı.
Federiko Fellininin "Kabiriyanın gecələri" filminə baxmısınız.
Filmin qəhrəmanı belə bir qadındı, amma siz o filmə baxandan sonra
mənən nə qədər təmizlənmiş olursunuz...
Aygün:
- Ümumiyyətlə, İtaliya kinosunda da, ədəbiyyatında da fahişələrə
münasibət fərqlidi. Onların fahişələri olduqca romantik olur.
Günel:
- Tomas Vulf da xatirələrində yazır ki, amerikalı fahişələr
işgüzardılar, onları ancaq pul maraqlandırır. Amma Venesiyadakı
fahişələr adamı bir azca da sevirlər...
Aygün:
- Azərbaycan kinosunda qadın həmişə ana, bacı, müəllimə,
zəhmətkeşdi, onu "ləkələyən", adına xələl gətirə biləcək heç nə
yoxdur. Azərbaycan qadınının başqa bir obraza ehtiyacı var.
Qadın qəlbinin 40-cı otağına heç kimi buraxmır
Günel:
- Ayaz müəllim, söhbətimizin sadəcə bu istiqamətdə inkişafını
istəməzdim, amma bunun cavabını bilmək istəyirəm: niyə qadın
sevmədiyi kişi ilə yata bilmir, amma kişi sevmədiyi qadınla rahat
yata bilir?
Ayaz Salayev:
- Bunun çox sadə, fizioloji səbəbi var. Kişi üçün bu gündəlik
tələbatdı, qadın üçün isə şəhvani məsələlər əyləncədi. Kişi belə
qurulub, onun tez-tez özünütəsdiqə ehtiyacı var. Amma qadından elə
çox şey tələb olunmur.
Buna görə bayaq dediyiniz fahişəlik məsələsi var, amma kişi
fahişəliyi deyilən bir sənət yoxdur. Varsa da çox az...Kişi kimi
primitiv məxluqla müqayisədə qadın, ümumiyyətlə, mükəmməl varlıqdı.
Onun özünütəsdiqə ehtiyacı yoxdu, o müdrikdi, ağıllıdı, sirlidi.
Hər kişi hətta ömrü boyu birlikdə yaşadığı qadının da onun üçün
axıra qədər sirr qalacağı ilə barışmalıdı.
Aygün:
- Bəs kişinin ürəyinin 40-cı qapısı həmişə açıqdı?
Ayaz Salayev:
- Kişi ürəyinin heç 40 qapısı da yoxdur axı! Ən maraqlı kişilərdə
bu qapı bir neçə ola bilər. Kişi ömrü boyu uşaq qalır. At
yarışları, futbol, məşuqə - bunlar əslində kişi üçün
oyuncaqdı...
Xalisə:
- Deyəsən, Ayaz müəllim istənilən qadından daha feministdi...
Ayaz Salayev:
- Feminist deməzdim, amma mən qadınları sevirəm. Onlar
maraqlıdılar, onların hər şeyə, məsələn, xəyanətə münasibətləri də
başqadı, fərqlidi... "Geniş qapalı gözlər" filmi bununla başlayır
ki, qadın etiraf eləyir: "illər əvvəl o donanma zabiti istəsəydi,
mən sənə xəyanət edə bilərdim"...Və bu fikir kişi qəhrəmana
rahatlıq vermir...
Günay:
- Amma azərbaycanlı qadın olsaydı, deyərdi ki, mən istəmədim,
donanma
zabiti məni məcbur elədi...
Qadına əli silahlı inqilabçı romantik görünür, xəstənin nəcisini
qurdalayan həkim yox...
Ortaya axşam yeməyimiz gəlir. Qonağımız hamının sifarişinə qoşulub:
"hamı nə istəyirsə, mənə də ondan" prinsipi ilə...
Günel:
- Ayaz müəllim, Sizi solçu hesab eləmək olar?
Ayaz Salayev:
- Bilirsiniz, bu mübahisəli məsələdi. Mən indiki solçulara mənfi
yanaşmıram və sizin romantikanızı başa düşürəm. Amma indiki
solçular sovet vaxtı yaşamırdılar. Yaşasaydılar, onların çoxu
mövqeyini dəyişərdi.
Mən Rusiyada oxuyanda mənimlə bir türk rejissor oxuyurdu. O
kommunist idi. Amma bir neçə il Rusiyada yaşayandan sonra o,
Kommunist Partiyasından çıxdı. Hələ də anlaya bilmirəm, necə olur
ki, insan həyatını xilas edən həkim Çe Gevara əlinə silah alıb,
inqilab eləməyə gedir?
Günel:
- İnsanın həkimi olmaq azdı, o bəşəriyyətin həkimi olmağa
çalışdı...
Ayaz Salayev:
- Mən başa düşürəm, qadın üçün əlinə silah alıb, inqilab eləyən
döyüşçü daha romantik görünür, nəinki üzr istəyirəm, xəstənin
nəcisini qurdalayan həkim...saqqallı, ağ xələtlı, cılız həkim
gülməli görünür, amma əlində silah, başında beret, saçları dağınıq
inqilabçı obrazı romantikdi.
Aygün:
- Ayaz müəllim, Günelin sol, Çe Gevara sevgisi Sovet vaxtında keçən
uşaqlığını unuda bilməməsindən irəli gəlir...
Ayaz Salayev:
- Mənim də cavanlığım Sovet dövründə keçib, amma mən o vaxt xoş heç
nə görməmişəm. Heç nə yox idi o vaxt - nə istədiyimiz kitabları
oxuya bilirdik, nə istədiyimiz paltarları mağazadan ala bilirdik.
Saqqız belə yox idi.
- Ayaz müəllim, əgər dünyada bizdən başqa qadın qalmasaydı, sizin
də mütləq dörd aktrisaya ehtiyacınız olsaydı, bizi hansı rollara
çəkərdiniz...
Ayaz Salayev:
- Dünyada sizdən başqa qadın qalmasaydı, mənim qadın haqda
təsəvvürüm dəyişərdi...
Günel:
- Yaxşı, obrazları mən deyim - siz aramızda bölüşdürün. Bir ziyalı
qadın, bir ictimaiyyətçi-zəhmətkeş, bir evdar və bir "vamp"
qadın...
Ayaz Salayev:
- Hamınız o qədər fərqlisiniz ki...Evdar qadın obrazı heç birinizə
yaraşmır. Vamp qadın obrazı birmənalı olaraq Günay Muradlınındı...O
birilərini müəyyənləşdirməkdə çətinlik çəkirəm.
Sahilə
Publika.Az
-
Nida Xəbər 07:50
Blinken Azərbaycanın kəndlərinin qaytarılması ilə bağlı razılaşmanı alqışladı
-
Magazin107:25
Azərbaycanlı aktrisa əzələlərini nümayiş etdirdi - FOTOLAR
-
İdman03:18
“Mançester Yunayted”in ən seksual azarkeşi - FOTOLAR
-
İdman01:45
Məşhur kluba ağır cəza - 18 xalı silindi
-
Sosial01:01
Azərbaycana qaytarılan dörd kəndin sakinləri DANIŞDILAR - VİDEO
-
Qoroskop00:31
Günün qoroskopu: köklü yeniliklər başlanır
-
Magazin119 Aprel 23:15
Nazpəri illər sonra İlhamə Quliyeva ilə küsülü olmasının səbəbini açıqladı - VİDEO
-
Hadisə19 Aprel 22:48
Bakı metrosunda OLAY