Magazin1
5-10 söz əzbərləyib efirə çıxırlar - Oqtay Əliyev
“Televiziyalara elə ekspertlər dəvət edirlər ki, o şəxslər öz fikirlərini ifadə edə, mövzuya uyğun danışa bilir və özünü həmin mövzuda fikir bildirərkən daha rahat hiss edir”.
Bunu Publika.az-a açıqlamasında rejissor, televiziya prodüseri Oqtay Əliyev deyib.
Onun sözlərinə görə, bu gün çox ağıllı, savadlı ekspertlər var: “Sadəcə olaraq deyəsən onlar danışmaqdan çəkinirlər. Sual verirsən, konkret cavab verib kənara çəkilirlər. Mövzunun içindən mövzu çıxarmaq, daha aktiv olmaq kimi məsələləri müşahidə edə bilmirik. Məsələn, jurnalist istənilən bir şəxsdən müsahibə və ya açıqlama almağa çalışarkən sualına “bilmirəm” cavabı alırsa, bir daha həmin adama müraciət etmir. Televiziya proqramlarına elə insanları dəvət etmək lazımdır ki, bir az emosional olsun, danışsın. Danışığı ilə insanların diqqətini özünə cəlb edə bilsin”.
O.Əliyev vurğulayıb ki, Zəlimxan Yaqub efirdə olanda istər-istəməz fikrimiz onun üzərində cəmlənirdi: “Çünki sözdən söz çıxarırdı, emosiyası var idi, oxuyur, danışırdı. Tamaşaçıya da bu lazımdır. Televiziyada müsahiblər emosional, maraqlı və öz işini dərinliyinə qədər bilən şəxslər olmalıdır. Elə ekspertlər var ki, kitabda olan 5-10 sözü əzbərləyib hər dəfə efirdə ondan danışır. Hər dəfə eyni şeyi deyir, eyni terminlərdən istifadə edir. Tamaşaçı sənlə danışmaq, söhbət etmək istəyir, amma bunları görmür. Problemimiz də məhz budur”.
-
Ekopublika.az05:15
Azərbaycanda bu məhsullar UCUZLAŞDI
-
Dünya02:43
İki bələdiyyə sədrinə cinayət işi açıldı - Vəzifədən uzaqlaşdırıldılar
-
Dünya01:55
Berbokun Bakıda niyə nikah üzüyü taxmadığı bilindi
-
Hadisə00:55
Azərbaycanlı "diplomat" İstanbulda saxlanıldı - 70 kilo qızılla
-
Qoroskop00:35
Günün qoroskopu: çəkdiyiniz zəhmətin bəhrəsini görəcəksiniz
-
İdman22 Noyabr 23:18
“Qarabağ” rəqəmlərlə Fransaya elə bir mesaj verdi ki… - FOTO
-
Nida Xəbər 22 Noyabr 23:03
Bakıda keçirilən COP29 bu tarixdə bitəcək
-
Magazin122 Noyabr 22:02
Aşıq Zülfiyyə: "Oğlumla 3 gündür danışmıram, bütün nömrələrini "blok"a atmışam" - VİDEO