Sağlamlıq
Zərərli qidalar buna görə xərçəngə səbəb olurmuş... - ARAŞDIRMA
Zərərli qidaların nə üçün xərçəngə səbəb olduğu məlum olub.
Publika.az xarici mediaya istinadla xəbər verir ki, Sinqapur Universitetinin tədqiqatçıları bununla bağlı araşdırma aparıblar.
Təxminən 3 milyon britaniyalı hazırda xərçənglə mübarizə aparır və bu rəqəmin 2040-cı ilə qədər 5,3 milyonu keçəcəyi gözlənilir. Hər il təxminən 55 000 qadına və 400 kişiyə döş xərçəngi diaqnozu qoyulur. Mütəxəssislər dünyada yeni yoluxma hallarının 2020-ci ildəki 2,3 milyondan 2040-cı ilə qədər 3 milyona yüksələcəyini proqnozlaşdırırlar. Ekspertlər bildirir ki, sosislər, hazır yeməklər kimi qidalarda duz, yağ, şəkər və süni əlavələr çox olur və bunların hamısı xərçəng yaradır.
“Cell” jurnalında dərc edilən son araşdırmada gen mutasiyası olan siçanlarda kimyəvi maddələrin hüceyrələrə necə təsir etdiyi araşdırılıb. Bu mutasiyanın döş və yumurtalıq xərçəngi riskini artırdığı məlumdur. Tədqiqatçılar metilglioksalın xərçənglə mübarizə aparan genin fəaliyyətini müvəqqəti dayandırdığını aşkar ediblər. Kimyəvi maddənin yüksək səviyyədə olmasının “bəzi xərçənglərdə görülən genetik mutasiya nümunəsi” ilə əlaqəli olduğu aşkarlanıb.
-
Qoroskop00:00Günün ULDUZ FALI - Həyatınıza ciddi bir insan daxil ola bilər
-
Magazin19 İyun 23:48“Qadının gözəlliyi baxışında gizlidir” - FOTO
-
MDB9 İyun 23:12Dağıstanda magistral qaz kəmərində güclü partlayışlar baş verdi - VİDEO
-
Sosial9 İyun 22:24Məktəbli qız Bərdə sakininə qoşulub qaçdı
-
Magazin19 İyun 21:36Xatundan ETİRAF: “Ondan qorxuram, məni danlayır”
-
MDB9 İyun 20:00Qeyri-adi toy: Bəy mərasimə onlayn qatıldı
-
Səhiyyə9 İyun 18:45Azərbaycanda quş qripi və Nyukasl xəstəliklərinə yoluxma halı var?
-
Nida Xəbər 9 İyun 18:12Nərmin Əhmədovaya yüksək vəzifə verildi






































