Çörək üçün girib, dolu zənbillərlə çıxırıq - Marketlərin ovsun taktikası
Bizi izləyin

Maraq dünyası

Çörək üçün girib, dolu zənbillərlə çıxırıq - Marketlərin ovsun taktikası

Supermarketlər ilk dəfə açılanda insanlar az ərzaq məhsulları götürüb arabaya qoymağa bir qədər çəkinirdilər. İndi isə əksinə qorxurlar: arabaya çox məhsul qoymamaq üçün. Bu yazıda supermarketdə çox şey almadan alış-verişdən maksimum yararlanmağın sirrini açacağıq. Əvvəlcə baxaq ki, supermarketlər nəzərdə tutduğumuzdan və istədiyimizdən daha çox vaxt və pul xərcləməyə bizi necə təşviq edir?

Publika.az xəbər verir ki, araşdırmalara görə, orta alıcı hər il supermarketə 221 dəfə səfər edir.

Və bu, bizə ehtiyacımız olmayan ərzaq məhsulları almaq üçün geniş imkan yaradır, bəs biz bunu niyə edirik? Bunun üçün başa düşməlisiniz ki, supermarket sizi getdikcə daha çox almağa vadar edən diqqətlə idarə olunan marketinq sxemidir.

Bunun sirri supermarketin tərtibatındadır ki, bu da sizi əlavə alış-veriş etməyə təşviq edir. Bəzi supermarketlər pullu alışı təşviq etmək üçün kassalara şirniyyat və jurnallar qoyurlar. Bu taktika xüsusilə "təcavüz gücü"ndən istifadə edən uşaqlarla yaxşı işləyir. Tədqiqat göstərir ki, övladlarına supermarketlərdə lazımsız yemək almaq üçün valideynlərin 75%-i təslim olub və onları alıb.

İşıqlandırmadan tutmuş məhsulun rəflərdə yerləşdirilməsinə qədər mağazanın daxilində hər şey elə planlaşdırılıb ki, siz daha çox alacaqsınız. Diqqətlə alış-veriş etməyi öyrənmək istəyirsinizsə, nə ilə mübarizə apardığınızı bilməlisiniz.

Böyük bir supermarket təxminən 64.000 müxtəlif məhsul sata bilər, yəni bir il ərzində hər gün 175-dən çox müxtəlif məhsuldan istifadə edə bilərsiniz. Alıcılıq qabiliyyəti və istehlakçı psixologiyası ilə bağlı son araşdırmalara görə, supermarketdən aldığımız şeylərin yüzdə 50-dən çoxunu almaq fikrində deyildik. Müxtəlif pərakəndə satış şəbəkələrinin, eləcə də supermarketlərdəki fermer bazarlarının davamlı rəqabəti səbəbindən bütün əmtəə malları həmişə marketoloqların planına uyğun olaraq yerləşdirilir.

Əsas əşyaları axtarırsınız? Onlar supermarketdə əsas girişdən uzaqda yerləşdirilir. Siz doğru məhsulları axtararkən saysız-hesabsız xüsusi təkliflər və cazibədar demolarla qarşılaşacaqsınız.

Vacib əşyalar bilərəkdən bir-birindən uzaqda yerləşdirilir. Doğru mallar üçün bu ov sizi supermarket ətrafında səyahət etməyə məcbur edir. Nə qədər çox vaxt keçirsəniz, bir o qədər çox məhsul alacaqsınız.

Endirimlər, promosyonlar və xüsusi təkliflər adətən koridorların sonunda yerləşdirilir, çünki bu sahələr çox görünür. Əslində, biz koridorun sonunda bazarlıq gözləməyə o qədər öyrəşmişik ki, insanlar koridorun sonundan alış-veriş etmək ehtimalı ortada olandan 30% çoxdur.

Meyvələr və tərəvəzlər

Təzə meyvə və tərəvəzlərə tez-tez supermarketin qarşısında rast gəlinir. Axı, sağlam qidaların alınması alıcıların əhval-ruhiyyəsini qaldırır və gələcəkdə daha az sağlam qidalar almağa kömək edə bilər.

Narahat Qiymətləndirmə Strategiyaları

Biz hamımız alış-veriş etməyi sevirik; beynimiz hətta sövdələşmə perspektivindən həzz alır. Ən son bazar araşdırması göstərir ki, məhsulların 40%-i satışdadır, lakin istehlakçılar həqiqətən böyük təkliflər əldə edirlərmi?

Hər biri 25 azn olan iki tort üçün 50 azn ödəyin. fərdi olaraq - bu sövdələşmə deyil, sadəcə hesabdır. Ancaq bir tortun fərdi qiyməti 50 azna qədər artırılsa, "50 azn üçün 2 tort" promosyonu daha yaxşı bir razılaşma kimi görünəcək.

Supermarketlərdə bəzi mallar bəzən kiloqramla, bəziləri isə qramla göstərilərək qiymət müqayisəsini çətinləşdirir və ucuzluq illüziyası yaradır.

Hisslərin manipulyasiyası

Supermarketlər bizi daha çox almağa məcbur etmək üçün hisslərimizi manipulyasiya edirmi? Qoxu yaddaşla sıx bağlıdır və onu güclü marketinq alətinə çevirir. Supermarketlərdə qoxular xoş xatirələr oyadır ki, bu da alış-verişə təkan verir. Supermarketdə təzə bişmiş çörəyin qoxusu uşaqlıqdan ləzzətli xəmirlərin xatirələrini canlandıra bilər - və bir anda ayılacaqsınız ki, siz 6 isti bişmə şirniyyat almısınız.

Görünüş

Supermarketlər rəngarəng məhsullar və promosyonlarla gözlər üçün bayramdır. Supermarketlərdə premium məhsullar göz səviyyəsində yerləşdirilir. Uşaqların taxılları aşağı rəflərdə, göz səviyyəsində yerləşdirilə bilər.

Tədqiqatlar göstərib ki, taxıl qutusunun üzərindəki personajla göz təması qursanız, siz daha çox brendlə bağlı hiss edirsiniz və onu digər markalardan üstün tutursunuz.

Səs

Supermarketdə səslənən musiqi alış-veriş vərdişlərinizə təsir edə bilər. Yavaş musiqi insanı supermarketlərdə daha çox vaxt keçirməyə sövq edir, bu o deməkdir ki, o, daha çox alış-veriş edəcək.

Bəzi supermarketlər sürətli hərəkət illüziyasını vermək üçün yüksək dəyərli yerlərdə daha kiçik plitələrdən istifadə edirlər. Araba təkərlərinin tıqqıltısının getdikcə sürətləndiyini görəndə, instinktiv olaraq yavaşlayırsan. Araşdırmalar göstərib ki, içki mağazasında klassik musiqi ifa olunanda insanlar daha bahalı şərab alırlar.

Supermarketə getməyə hazırlaşanda

- Siyahı hazırlayın və ona əməl edin

- Büdcəni nəzərə alın

- Yalnız nağd pulla alış-veriş edin

- Ac olanda alış-verişə getməyin

Kiçik alışlar planlaşdırarkən, alış-veriş səbətindən istifadə etməyin

Əgər sadəcə ərzaq almaq üçün supermarketə gedirsinizsə, arabaya ehtiyacınız olmayacaq. Araşdırmalar göstərir ki, arabanız böyükdürsə, bir o qədər çox alırsınız

Səbətinizi sağlam edin

Arabanı eşarp və ya gödəkçə ilə yarıya bölün və yarısını meyvə, tərəvəz, süd məhsulları və ət kimi sağlam qidalar üçün istifadə edin. Digər yarısını digər əşyalarla doldurun. Bu hiylə sizə hansı məhsulları və nə qədər aldığınızı əyani şəkildə görməyə imkan verəcək ki, bu da büdcənizə nəzarət etməyə imkan verəcək.

Ayşən Rəhim

Oxumağa davam et
Reklam
Reklam

Gündəm